< Tilbake til oversikten

Takk for meg!

slaskalainen sa for siden:

"Av forskjellige grunner ønsker jeg ikke lenger å være medlem av Forumet og vil aldri være det igjen heller.

Jeg vil ønske de aller aller fleste av dere lykke til videre med hva dere enn gjør i livet, samt kostholdsfilisofi(er).

Hold fast ved Kardemommeloven - men enkelte bør dempe bruken av Janteloven.

Utmeldelsesbeskjed er sendt til Administrasjonen ved en av Administratorene.

Så nå kan dere bare rakke ned på meg.....men det gjør ikke meg noe.

Lev vel alle sammen,
mvh Slasky"

Trolljenta sa for siden:

Trist at du ikke vil være her med oss :(

Enid sa for siden:

Uff, det var synd :(

jeef-micro sa for siden:

Så synd at du føler det slik slaskalainen... trist når noen velger å melde seg ut av forumet av slike grunner

Iset sa for siden:

Gud så dramatisk da. :rolleyes:

Gerd sa for siden:

:lol:

stinasol sa for siden:

hmm,det var kjipt,vet ikke hva som har skjedd men
jeg hadde sansen for deg :rolleyes:
ønsker deg nå lykke til videre uansett..stå på! :klem:

Nille sa for siden:

:eek: Vi gjør ikke sånt her på forumet og vi aksepterer ikke at andre gjør det heller - spiller inge rolle om det er medlemmer eller ikke medlemmer.

Lykke til videre ! :)

Ziggy sa for siden:

Signerer!
[color=#0000ff][/color]
.

Summer sa for siden:

Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Jeg aner fortsatt ikke hva du sikter til og har ikke fått forklaringen jeg bad om. Men det får så være, hvordan din opplevelse er, blir ikke annerledes av den grunn.

Lykke til videre. Håper du finner et forum du passer inn og trives på. :)

Borealis sa for siden:

Synd dette, "Slasky", -jeg hadde sansen for deg, jeg!!
Lykke til videre, da...klem

shallow sa for siden:

Beklager også at slasky føler han ikke har noe her å gjøre. Synes han har blitt møtt på en bra måte i forumet og at moderatorer ikke kan ha noe ansvar for dette. Blir etter min mening enn litt for banal måte å reagere på.....:confused: Men synd.

Håper han finner sitt sted !

Shallow

Nillomien sa for siden:

og du bare måtte ja... tragisk..

Lykke til videre...På et forum må man få diskutere. ellers blir det jo ikke noe gøy:D

Hedda:) sa for siden:

Det er så teit å melde seg ut på en så dramatisk måte, hvorfor ikke bare la vær å logge seg på? Viktig å slenge ut litt guild-trip før man drar, ja...

Iset sa for siden:

My point exactly.

monki sa for siden:

har jeg gått glipp av noe?

annemerete sa for siden:

Har nok gått glipp av noe her jeg, men har jo ikke vært medlem så lenge heller da!

Men mitt inntrykk av forumet er at alle er kjempekoslige og virkelig støtter en når man går på en smell eller lurer på noe!:D

mcfrogner sa for siden:

Denne tråden er morsom fordi den er meningsløs :D

chili sa for siden:

Helt enig.

Dette forumet er for jo for overvektige eller folk som ønsker å spise sunnere av helsemessige grunner.

De aller fleste her har nok opplevd å bli erta for overvekten, eller hvertfall fått hodeløse kommentarer på lunsjrommet/kantina, osv osv.

Derfor syns jeg det er ekstra dårlig oppførsel å motsi nesten samtlige av de som bare prøver å forklare hva et lavkarbokosthold er for noe... :confused: :mad:

Og hvorfor ikke lavær å logge seg på, ja!

Eller bare lese matoppskrifter, f.eks, en dag eller to... ?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.