< Tilbake til oversikten

Please tips meg om gode vekter

nalana sa for siden:

Hei

Jeg har vært uheldig og fått ødelagt den flotte Soehnle-vekten min som i tillegg til å vise vekten også viste fordeling mellom fett og muskelmasse.
Og så midt i en litt eksperimentell uke, så nå får jeg ikke vite hvilke utslag mine justeringer gjør på vekta.:(
Ja, ja, jeg får jo bare ta en ny slik uke når jeg har fått meg ny vekt. Denne gangen har jeg ikke råd til en dyr modell, og vil gjerne ha tips til gode vekter som først og fremt viser kg.

Miriam sa for siden:

Følger med i denne tråden jeg.

Jeg blir så frustret for min vekt som jeg kjøpte i fjor kan vise f.eks 66 og går jeg på vekten igjen viser den det samme. Men går jeg på vekten en 3 gang på rad så forandrer vekten seg oppover til f.eks 67 eller mere.
Hvordan i huleste kan det skje:confused: Det er digitalvekt.
Hva skal jeg stole på det som vekten viste først eller det siste?

Vurderer å hive hele skiten og heller stole på målebandet.

jorang sa for siden:

Jeg ville nå uansett kjøpt en ordentlig vekt hvis jeg skulle kjøpe nå. Den skal vare i mange år, og da blir kanskje ikke prisen nødvendigvis så tung å svelge.

Anbefaler Tanita - [url]www.treningspartner.no[/url]
(les mer her - forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11830&highlight=tanita)

nalana sa for siden:

Takk for link, men jeg kommer til å gå for en enklere vekt denne gangen, siden jeg sjelden brukte mer enn kg-visningen. Trenger ny fryser, sykkel og helst kjøleskap også, + at jeg skal til Palma om en drøy måned. (Besøke min datter, kan ikke prioriteres bort)
Jeg har det slik at jeg må prioritere.
Tenker også slik at når jeg vet jeg spiser riktig, både trener aerobisk og styrke, samt har oppfølging av lege så trenger jeg ikke disse finnessene for å vite at jeg er på rett vei.:p
Men innrømmer at det er litt gøy.:o

Flere forslag mottas med takk.:)

Carisma sa for siden:

Åh, palma er så digg da! :rolleyes:

jeg kjøpte min vekt på elkjøpt til 98 kr, den er helt ok. Elektronisk. Husker ikke hva den heter da....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.