monki sa for siden:
hvor får jeg kjøpt det,tenker ikke på sjokoladen ;)
monki sa for siden:
hvor får jeg kjøpt det,tenker ikke på sjokoladen ;)
Dolly sa for siden:
hva er det?
Grethe B sa for siden:
Hei.....
Om du mener samme type nøtt som finnes i "helnøtt-sjokolade", så er ofte hasselnøtter el. mandler.... finnes i poser i bakehylla i stort sett alle butikker..... andre "helnøtter" finnes i nøttemix hyller på butikker med større varesort. f.eks Meny og Spar..... om jeg ikke er helt på vidda nå med det du mener...:o
monki sa for siden:
jeg trodde det var hasselnøtter,så jeg kjøpte det i går.Men det var det ikke. Jeg vet ikke hva helnøtt er da
monki sa for siden:
www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=nono1&PagecRef=2320&Mid=2320
nå ser jeg det står sjokolade med hasselnøtter. men det smakte ikke likt.hmm
gilbertine sa for siden:
Det er hasselnøtter i den sjokoladen, ja. Men de er ristet, og da smaker de jo litt mer/annerledes enn de rå hasselnøttene man får kjøpt i butikken.
Grethe B sa for siden:
Kan vel muligens ha noe med at hasselnøttene i sjokoladen har ligget å "koset seg" der inne i "sukkerhavet":D
monki sa for siden:
mulig. Jeg er veldig svak for helnøtt sjokoladen,så jeg lurte på om jeg skulle smelte atkins sjokolade eller cavalier sin sjokolade sammen med noen hasselnøtter og la det kjøle seg og så godte seg med det på lørdag
gilbertine sa for siden:
Dæven, hva skjedde med signaturen min nå?? Hehe, ganske kul den der:D Men ingen som forstår den tenker jeg...
monki sa for siden:
kan jeg riste dem hjemme?
monki sa for siden:
Cavalier melkesjokolade med hasselnøtter - stor plate
Cavalier melkesjokolade er en sukkerfri sjokoladeplate av belgisk kvalitetssjokolade. Sjokoladen er søtet med sukkeralkoholet Maltitol. Maltitol påvikrer blodsukkeret i så liten grad at denne sjokoladen til og med kan nytes av personer med diabetes.
Cavaliers produkter inneholder ingen kunstige søtningsmidler, kunstige fargestoffer eller konserveringsmidler. Alle Cavalier's produkter er søtet med sukkeralkoholet Maltitol.
Hva er maltitol?
Maltitol er et søtningsmiddel laget av malt. Maltitol inneholder ca. 40% mindre kalorier enn vanlig sukker og har en GI på 25, omlag som fruktose. Maltitol er like søtt som sukker og brukes i samme mengde som sukker i ferdig vare. Smaken er lik tilsvarende vare søtet med sukker. Maltitol er garantert glutenfritt og har en minimal innvirkning på blodsukkeret.
Ingredienser: Maltitol, helmelkpulver, kakaosmør, hasselnøtt (10%), kakaomasse, inulin (6,5%), soyalechitin, aroma, minst 37% kakao.
Overdrevent inntak kan ha lakserende effekt.
Nettovekt: 85 gram
Pris: Kr. 24,- Dr. Lindbergs produkterSukkerfri og lav-GI snacksEurodietKosttilskuddTreningTil kjøkkenetBøkerMagasiner/ukebladerDiverse
HANDLEKURV
Inneholder 0 produkter
E-postadresse:
[URL="javascript:logginn(document.forms[0],location.href);"]Logg inn[/URL]
[url="javascript:newCustomer(location.href,219,1497,218,32);"]Ny kunde[/url]
kan jo heller kjøpe denne viss jeg finner den
Carisma sa for siden:
Bare stek de litt i en tørr stekepanne. men ikke for mye, for da blir fettet herdet... :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.