< Tilbake til oversikten

Lurer og lurer....

annann sa for siden:

Nå er jeg endelig igang igjen med ketolyse:stortsmil , etter mange uker med skikkelig go`kosing og påske og greier:nedfor: Begynte med blanke ark på mandag, igjen:rodme: og nå har det gått så bra:heia: Var i ketose allerede igår, og idag viste vekta -2kg:_oy: Så happy!!!! Men jeg lurer på, kan man spise bacon gull( den med 0 kh) ubegrenset:forvirret Kan jeg bruke alt av krydder?? Fant en dressing med 4,68kh pr 100gr, kan jeg ha den?? Jeg teller bare kh, er det riktig?? Min dag ser sånn ut
[font=Comic Sans MS][/font]
Frokost: noe med egg, stekt/kokt/omelett/eggerøre med bacon/spekeskinke/kokt skinke. tomat og agurk
Lunsj: som regel har det blitt kylling, salat, agurk og tomat.
Middag: da spiser jeg stort sett som normalt, kjøtt el fisk med grønnsaker til.
Kvelds: blir sjelden noe, men prøvde oste og pølsemuffins, de var knallgode, ellers blir det litt bacongull.
Og selvfølgelig masse vann og pepsi max:sikle:
Ser dette greit ut, eller er det helt feil???:forvirret
Håper neon vil hjelpe meg litt på vei, fordi dennne gangen skal jeg greie det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carisma sa for siden:

bacongullet lønner seg å begrense litt pga saltinnholdet tror jeg.

pepsimax sa for siden:

Er enig med pom. Vær litt forsiktig med bacongull pga saltinnholdet.. :)
Men nyt gjerne den om kvelden i en passe mengde ;)

lokkebiff sa for siden:

Jeg synes det høres ut som du gjør ting rett for DIN kropp. Du går jo ned, og det er DET du vil oppnå, er det ikke??;)
Lykke til vidre, dette klarer du!!!:)
KLEM

Grethe B sa for siden:

Hei......
"Bryr meg" litt borti jeg....:rolleyes:
Helt enig ang. bacongull, greit med litt innimellom liksom. Når det gjelder krydder så er det masse man kan spise, det lønner seg å se på innholdsfortegnelsen, noen kryddermixer inneholder sukker. Litt forsiktig med salt bør man jo være, da dette binder væske.... som skrevet før.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til fremover, kommer til å gå kjempebra!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.