< Tilbake til oversikten

Tickerfactory

gilbertine sa for siden:

Hvordan får man laget og limt inn en slik fin nedtellings-skala fra tickerfactory i journalen sin? (Jeg har gått inn der og laget en da, men hvordan får jeg den i dagboken min?)

Er ikke akkurat noe geni når det gjelder data og internett, nei...

gilbertine sa for siden:

Hmm... takk skal du ha. Nå får jeg se om den kommer inn her da...

gilbertine sa for siden:

Jada :p Artig! Den ble visst litt motsatt da... forstår ikke det helt...vil jo gjerne telle ned mine laster, ikke opp, hehe. Men kanskje jeg får det til neste gang...

Carisma sa for siden:

Har du sjekka om du kan sette minus foran?

gilbertine sa for siden:

Eh...nei... Må man foresten lage en ny en hver gang, eller husker den hvor du var sist, slik at den automatisk teller deg nedover? Hvis du forsto hva jeg mente nå da...

Carisma sa for siden:

Hvis du har laget sånn med pinkode, så husker den det. Hvertfall gjør min vekt-ticker det. Du må selv legge inn endringen da hos ticherfactory... :rolleyes:

Vekt 76 sa for siden:

En test på om jeg har fått til min ticker...

Vekt 76 sa for siden:

Ja! Jippi - ikke værst :D

Donut sa for siden:

jeg får det ikke til jeg...

Donut sa for siden:

Går inn på kontrollpanelet- trykker på endre signatur- så kommer det opp en stor boks hvor man kan skrive melding, en linje hvor du kan legge inn en adresse fra en annen side (det er her jeg skal kopiere og sette inn, sant???) og en linje for å legge inn et bilde fra egen pc.... Når jeg tror jeg har gjort rett kommer det bare en feilmelding opp :( Jeg er helt grønn....

Areola sa for siden:

Nei, når du lager ticker kopierer du all teksten fra den første boksen. Dette kopierer du inn i den store boksen hvor du også kan skrive melding.

Donut sa for siden:

Da prøvde jeg det :) Hihihi... så bra at noen der ute er smarte ;)

Areola sa for siden:

om du får med [/url] 'en på slutten også, blir hele bildet en link du trykker på neste gang du oppdaterer også :) Og husk pin koden!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.