< Tilbake til oversikten

Hjelp! Skal ut og spise på lørdag

villebill sa for siden:

Er invitert med ut å spise, men har ikke lyst til å ødelegge ketosen min!
Hvordan gjør dere det når dere er ute å spiser? Kan jo bestille biff, men da er det jo gjerne med både saus og poteter:eek:

Hmmm, det er ikke måte på hvilke problemer en stakkars ketolyser sliter med;)

Lemen sa for siden:

Litt saus bruker somregel å gå fint, du trenger jo ikke å skrape tallerkenen. Jeg ber alltid om ekstra grønnsaker eller salat i stedet for poteter når jeg er ute og spiser, og det har til nå ikke vært et problem en eneste gang!

:)

Gerd sa for siden:

Jeg ber om ekstra grønnsaker(gjerne blomkål og brokkoli) og ikke saus. :D

lokkebiff sa for siden:

Eller salat i stedet for poteten.

Funker hest!!:D

Photobscura sa for siden:

Hest?? Hahaaa... Kunne ikke dy meg :snill:

Enig med de øvrige her. De fleste er ganske behjelpelige med sånne ting. Man må jo i restaurantbransjen ta høyde for sånne ting.

lokkebiff sa for siden:

Det skulle ikke stå Best, visst det var det du hinta til!?! :p

"det funker Hest" er nå "poppel" her oppe serru.... ;)
[size=3][/size]
[size=3][/size]
KNEGG (for anledninga...:lol: )

Åh!? Hahah! I'm down, serru! (Ikke at jeg vet hva pappel er!)
Nå har jeg i det minste litt ekstra vokabular til neste gang jeg er nærmere polarsirkelen;)

lokkebiff sa for siden:

HOHOHO!!!! You`re FUUUUNNY hunny...

Poppel = nå man sir... (Og DET kommer fra trøndelag...) ;) :D

Skal vi lage en dialekt-ordbok her inne mon tro....?:rolleyes:

JAA! Lag tråd i sofakroken, du! Jeg har KJEMPErar dialekt:D Opprinnelig i alle fall.

Tuttan sa for siden:

Finn en restaurant som serverer tapas.
Hvis det ikke allerede er bestemt hvor dere skal da...? Prøv evt. å foreslå å bytte restaurant!

Da kan du bare plukke ut de rettene du liker/kan/vil spise, og ingen legger merke til at du spiser anderledes enn andre ;)

Jeg var ute med en venninne-gjeng, og ingen lurte. Vel, de spurte om jeg var gravid da, fordi jeg ikke drakk vin :o

Georgine sa for siden:

Husk at du er der som kunde og be om de endringene du ønsker for den maten du bestiller. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.