< Tilbake til oversikten

Allergi

Gladimat sa for siden:

Har hørt at det er ganske mange helsegevinster å hente ved å følge Skaldeman's. Er det noen som har erfaring med allergi mot dyrehår eller pollen? Pollensesongen står for døra, og jeg er en av de som sliter meg gjennom sommeren.

Carisma sa for siden:

Jeg vet ikke i forhold til lavkarbo, men jeg har veldig god erfaring med homeopatmedisiner mot allergi!

Gladimat sa for siden:

Ja, jeg har litt hjelp i Allium Cepa faktisk, tar bort det værste, men er likevel tung i kroppen selv om nysinga og kløinga i øynene roer seg litt :)

Carisma sa for siden:

Jeg var til utrening og fikk beskjed om at belladonna var best for meg, og det stemte! Får sånne granulater jeg løser opp i vann som skal kickstarte kroppen litt før sesongen setter inn. Men nå var jeg litt treig og kom ikke i gang i tide, men da tipset de meg om å blande ut i mer vann og drikke en slurk hver morgen. Og de gikk kløinga og den såre halsen over igjen :)

Gladimat sa for siden:

Belladonnaen virket ikke på meg på den måten. Men den er god å ha ved feber :) Alliumen tar jeg tre kuler under tunga ca hver tredje time eller ved behov. Du - den ekle kløen i halsen kjenner jeg til!! Klør liksom mellom halsen og ørene et sted :eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.