Jeg er helt ny her, og skal nå begynne på eurodiettetn så snart produktene kommer. Når man går på eurodietten vil man jo bli keton, eller hva det nå heter, hvor lang tid tar det fra man starter med dietten til man er keton? Jeg får oppfølging i Bergen på Lindbergs klinikk her, og jeg kan komme ned til de for å sjekke ketoner i urinen, men kan jeg ikke sjekke dette selv hjemme? Er det mulig å kjøpe stix på apoteket? Jeg skal gå på fase 1 i 21 dager og lurer på hva jeg kan forvente av vekttap i denne perioden. Jeg er ca 25 kilo overvektig.
Umulig å si hvor mye hver enkelt går ned i vekt, men du kan forvente deg mer vekttap i fase 1 enn i fase 2. Jeg skal gå på fase 1 i 30 dager, er på min tredje dag nå. Er fortsatt ikke i ketose tror jeg, er hvertfall sulten ;)
Lykke til:) Jeg går også og venter på produktene for å starte. Jeg kjøpte stripsene på meny jeg. Kanskje vi starter ganske likt vi da:) . Jeg skal ned 40 kg...... Når karbohydratlager ditt er tomt, tror ca 2-4 dager, vil du kommer over i denne tilstanden hvor du brenner fett.
Hei og takk for svar. Jeg fikk produktene i dag og fikk litt hetta. Tenk uker uten vanlig mat.. ble litt motløs med en gang, men tankegangen beg. å snu.:D Dette skal gå så bra:D :D Blir nok tøft, men velger å fokusere på d positive. Jeg begynner nok på mandag. Hvor mye skal du ned?
Jeg fikk og produktene i går og fikk og hetta:p he he
Og idag har jeg spist mitt første måltid...
og ja det kommer til å bli beintøft, men vi skal klare dette!!!!!
Lykke til:D :D
Kom deg inn på journalrommet og få laget deg en. Det meste av aktiviteten skjer der inne.
Laget meg en journal i går :) . Har du funnet meg der? Eller har jeg skrevet på feil sted? Så spennende at du har beg. jeg tror jeg beg. i morgen.... bedre å hoppe i det..:D
Sett i den store sammenhengen er det jo en liten del av livet bare.... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.