< Tilbake til oversikten

"Uleste innlegg" er delt i forum og journaler

HP sa for siden:

Vi har lagd et skille mellom journaler/dagbøker og andre forumdiskusjoner. Uleste innlegg er nå hele forumet unntatt Min Journal med underfora, Uleste journaler er bare journaler. Medlemslisten og kalenderen er flyttet under Snarveier.

Carisma sa for siden:

Veldig bra tiltak! :ja:

Lemen sa for siden:

Dette høres supert ut! :D

Lemen sa for siden:

Lurer forresten på om det er en grense på max antall innlegg eller en tidsgrense på hvor lenge et innlegg ligger i en av de uleste kategoriene?

Har merket at viss jeg gjør et "raid" og skal lese meg opp på gamle uleste tråder, så er det ikke alltid de gamleste (men nye for meg) innleggene som er med på ulest listen. Viss du forstår hva jeg mener... :o

HP sa for siden:

Innlegg er ulest til du har åpnet de, eller til det er gått 7 dager.

Lemen sa for siden:

Takk, var dette jeg lurte på! :)

Huldr sa for siden:

Flott da, HP! :)

Meeen, kunne det vært en idé å oppdatere kalenderen ...? :o

Nille sa for siden:

Kjempeflott HP !!
:D

mofe sa for siden:

Genialt, HP! :)

Trolljenta sa for siden:

Dette vil jeg gjerne ha tilbake.
Nå drukner de andre innleggene i journalinnlegg.

Manina sa for siden:

Enig med Trolljenta! Forumdelen trenger litt mer oversiktlighet.

Distrea sa for siden:

Veldig enig!... men mener å huske det ikke gikk for at bloggene har tatt den plassen journalen hadde....

Nå er det rotete her og det er vel hyggeligst og mest inkluderende å "snakke" i generelle tråder, men de drukner i mylderet av journaler.:(

moinx sa for siden:

enig!

Summer sa for siden:

Jeg har sett tråden, og bedt HP fikse det midlertidig. Han tar tak i det når han får muligheten. :)

Lemen sa for siden:

Ble et gledelig gjensyn med forumet her som har blitt delt inn i "uleste innlegg" og "uleste journaler" siden sist jeg var her når jeg logga på i dag!

Takk, dette ble jo rett så oversiktelig og bra! :D

:blomster:

Summer sa for siden:

Det har vært noen dager. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.