Vitaminer og sånn får du ikke av bare proteiner. Er også farlig å bare spise prottis over tid altså. Nyrene blir litt slitne av det tror jeg...
Ta en salat ved siden av kyllingen og skrell noen gulrøtter sammen med frokosten!
Og 2 måltider om dagen = ødelagt forbrenning.. Få i deg 3 vaffal da?
Mye sunnere med 5 mindre enn 2 store måltider og man går mye mer ned av førstnevnte også pga holder forbrenninga i høygir!
hvorfor spiser du kun 2 måltider om dagen,og hvorfor ingen grønnsaker?
det står atkins på kosthold filosofien din,ikke meningen å være krass men har du lest noe om atkins?
ang bacon gullet så kan du godt spise litt inimellom,det er jo salt i (som binder vann i kroppen men dette paserer jo uansett)
ellers lykke til videre :)
Jeg må si meg enig i de andre om at Atkins kanskje ikke passer med denne måten å spise på. Ang nick, så synes jeg alle skal taes alvorlig, så lenge nicket ikke støter noen, og det gjør jo ikke dette, og jeg synes man enten bør svare på spørsmål som blir stilt, eller la det være, men la folk ha nickene sine i fred...
Når det gjelder Baconsnacks, så er det mange som opplever at vekten stagnerer om man spiser mye av det. Dette skyldes vel saltet. Du kan jo prøve å spise litt mat i steden for å "bøtte nedpå" baconsnacks, og heller ta noen få til kos en gang i blandt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.