< Tilbake til oversikten

Ny her jeg :)

Tette80 sa for siden:

Begynte på Ketolysen i dag, og har sålangt hatt det greit. Litt sjesken på kjeks og sånn, men har klart å styre meg. Etter å fått barn nr 2 har vekta lagt seg på 77 kg - og det er 12 for mye! De skal av, og da må jeg klare dette!

Lurer på om noen av dere erfarne kan legge inn noen av deres dagers meny? Bare sånn for å få flere tips til hva jeg kan lage?

Tusen takk :)

Grethe B sa for siden:

Hei på deg.....
[size=3][/size]
Ønsker deg velkommen og lykke til fremover!
[size=3][/size]

Gerd sa for siden:

Hei og velkommen hit..

Dette fixer du vettu :D
Jeg har laget meg ukeplaner: Bare spør viss du lurer på noe :)

IngerSol sa for siden:

Hei, jeg er også ny, har to barn, veier ca. 77 kg, og har tenkt meg ned 10-12 kilo. Da er vi i samme bås! Jeg starta onsdag 11/4. Når starta du?
Synes det går greit, har ikke sprukket enda, men synes det er litt vanskelig med tellingen av karbohydratene. Veier du grønnsakene i starten for å se hvor mye du kan spise f.eks? har gått ned ca. 1 1/2 kg. syns det er litt lite. Bestilte akkurat video-kurset. Tror jeg må lære litt mer....

Inger -lykke til!:)

Torkil sa for siden:

Hei
Til dere nye.

Her er det mye hjelp og motivasjon å hente. Heng med.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen :)

Tette80 sa for siden:

Hei Inger.

Jeg startet nå på mandag 16/4. Har heller ikke sprukket enda, men ikke gått ned noe heller. Er vel kanskje litt mye å forvente vektnedgang etter kun 4 dager. Er ikke 1,5 kg bra da på 1 uke??? Jeg hadde vært fornøyd med det jeg :p

Ja, jeg veier grønnsakene - tar for eksempel 50 gram blomkål ( alt etter hvor mange karber jeg har igjen å gå på)og deler da den verdien på blomkål som står i Torkil sin bok på 2. SYns det er greit, men lurer litt på åssen jeg skal beregne karber i f.ex ketsjup om jeg vil ha litt på pølsa eller omeletten???

Ønsker deg fortsatt lykke til - håper vi kan følge hverandre litt da - og "backe" hverandre litt opp:)

Tette80 sa for siden:

Hei du!

Flotte ukeplaner du har laget altså...ikke akkurat slik mine ser ut =)

Bare lurte på hva jukseris og knekkis er for noe???

Lemen sa for siden:

Hei, hei!

Ville bare si velkommen hit, og lykke til med ketolyse jeg!

:D

garlic sa for siden:

Lurer også veldig på hva knekkis er.:confused:
Har jukseris noe med blomkål å gjøre?:rolleyes:

IngerSol sa for siden:

Hei igjen. Jo jeg er fornøyd- har tatt av meg to kg. første uka. Sammenlikner meg med mamma, ho tok av seg 4.....Men jeg har gått kanskje 3 ganger denne uka. Får det ikke til hver dag. Og så er jeg nok ikke flink nok til å telle karbohydratene. Tror det blir litt for mye grønnsaker.
Vet dere om man kan spise baconsvor? Fått dilla på det. Det er jo nesten ikke karb. i det. 0,5 eller no. Må ha noe godt av og til.....

Georgine sa for siden:

Velkommen til oss :blomster:

Gerd sa for siden:

Hei igjen

Jukseris :

Knekkis:

Gerd sa for siden:

Baconsvor kan du spise. Husk at det inneholder en del salt, og binder vann i kroppen. Er godt da... Akkurat knaska i meg noe selv jeg... :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.