< Tilbake til oversikten

Egg på Rema

Carisma sa for siden:

Er det bare meg som irriterer meg grønn over de nye eggekartongene på Rema1000? :forvirret
Altså, kjekt å kunne se eggene, men det er da virkelig å skyte seg sjøl i beinet miljømessig? :_oppgitt: Jeg trodde gjenvinnbart materiale som tok minst mulig plass var det man higet etter jeg, men med de nye plast kartongene er jo et skritt tilbake mot 70-tallet miljømessig!
Nå er ikke jeg sykelig opptatt av naturvern og sånn, men til og med jeg syns de er nioe forbanna tull! Ikke er de særlig stabile heller.
Jeg kommer heretter til å boikotte de, selv om eggene er helt OK.... :rulleøyne

Huldr sa for siden:

Det har jeg ikke sett, men det hørtes helt idiotisk ut ...!

Carisma sa for siden:

Jepp, 6 pack og 12 pack i tynn gjennomsiktig plast, litt ala sånne du kjøper kakestykker i... Mulig det er bare i oslo, men like fullt...

Titti sa for siden:

Er her i Vestfold også. Dessuten er de de veldig upraktiske når du kaste dem, går jo ikke an å tråkke dem sammen slik at de tar mindre plass.

Mulig plasten er gjenvinnbar...?

Gerd sa for siden:

De boksene er nok over hele landet... Vi har de her på bøgda også... Forbaska tull... HMRF.... Kjøper på kiwi i stedet.:D Så det så!!

sirimor sa for siden:

Jeg kjøper IKKE egg på Rema lenger pga den dumme boksen! Bæreposen blir jo skåret istykker, såå irriterende!
Kjøper stor forpakning på Kiwi istedet, dessuten er det billigere.

Carisma sa for siden:

Godt å høre at vi er flere! Og de tjener jo tydeligvis ikke kunder på det stuntet akkurat!

Dere som ert flinke til å gi tilbakemelding til produsentene, kanskje noe å fortelle rema-ledelsen? (I tillegg til at de som hadde så billig kjøtt plutselig har omtrent det dyreste! :mad: )

Manina sa for siden:

De har hatt disse pakkene på Meny i blant, også. Kjøpte en sånn. Aldri mer. :realmad: En helt tullete oppfinnelse. Enig i alt som skrives over.

Isalien sa for siden:

Signerer!

lilletrine sa for siden:

Jeg kjøper solegg jeg og det har de ikke på rema.
Dyrere ja....bedre JA!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.