Er ny på forumet her. Skal begynne på eurodietten til mandag. Tok blodprøver sist tirsdag og skal igjen til onsdag. Regner da med å sende inn bestillingen. Åssen foregår betalingen? Synes jeg leste noe om at man måtte legge ved kvittering på betaling når man bestilte? Høres tungvindt ut.... Kan man bruke nettbank da?
Jeg skal ned 40 kg, så jeg har en lang vei å gå... håper det er noen her som kan følge meg på veien..:D :D :D
Gleder meg til å komme i gang. Synes det var tøft å spørre lfastegen om hjelp så jeg bestilte time hos fedmeklinikken i Kristiansand.
Er det flere som skal til på fase 1 eller er i noen andre faser?
Blir veldig spennende å se hvor mye man går ned på dette. Det varierte veldig sa de på klinikken. Og på en 10 ukers periode kunne man gå ned alt fra 10 kg til 30 kg.
Kanskje noen av dere har erfaring med hvor mye man kan gå ned? Da hadde det vært kjempe fint om dere ville dele de:) :)
Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!
Dette skal vi klare:goodluck:
Sender en oppmuntringsklem til alle:p
Tenkte det samme:D Dette blir spennende!!! Hvordan har den første dagen vært? Hvor ofte skal du på kontroll?
Ja vi har 90 utfordrende dager foran oss, men kan det bare gi ønsket resultat så er det jammen verdt det:)
Har du prøvd dette før?
Den første dagen går helt ok :) (jeg har egen journal her inne, Tittis lille verden, der finner du mer detaljert info :)).
Jeg er litt småsvimmel og rar i hodet, men ikke vært noe voldsomt plaget av sult enda (det kommer vel til kvelden ;)).
Jeg skal på kontroll etter at jeg er ferdig med fase 1, tror det var den 14.mai. Etter det vet jeg ikke når jeg skal tilbake, men tipper kanskje seks uker.
Jeg har aldri prøvd dette før, men jeg er ved godt mot og så lenge jeg går ned i vekt så skal jeg klare det! :ja:
Har en venninne som har gått/går på dette og hun tok av 7,5 i fase 1 og 1,5 kilo de neste to ukene. Altså 9 kilo på ca 6-7 uker.
Andre som også følger Eurodiett her inne er THE og Hedda. :D
Lag journal du også, så blir det lettere å følge med deg :spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.