jeg trodde lenge at jeg hadde soleksem- men det var tydeligvis ikke det... ble så ille dag at jeg dro til legevakten... så fikk jeg sterke medisiner... og det står på den at det er sorbiol og appelsinessens i den... vil dette påvirke vekten min?
medisinen heter :phenamin.... skal ta 20 ml per dag i flere uker framover... det er mot elveblest- men skal ta den for å dempe ned blemmene.... men jeg er litt for fiksert på vekten min for tiden, så jeg er redd for at dette skal påvirke meg??
Du bør nok la helsen gå foran vektreduksjon. Men det du kan gjøre er å ringe legen i morgen å spørre om det er noe annen medisin som kan brukes og som gjør nytta uten sorbitol :)
har sendt pm til torkil nå så er spent på svaret...
har vært i ketose en god stund nå så.... og vekta har jo stagnert nok fra før men torsdag var det jo nedgang... så... passer dårlig å stagnere mer... skal jo ned ti- femten kg til sommeren.... ;)
Du bør absolutt ta kur for utslettet ditt, skummelt å gå med sånt lenge.....du kan få vedvarende hudproblemer om du venter for lenge. Jeg sliter med det!
hmmm ..... to dager med phenamin- ikke en døyt betre.. torkil ba meg spørre legen om en anna type ( telfast- eller noe sånt).. men legen vil ikke... shit ass....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.