< Tilbake til oversikten

Avatar.

#1

Anne sa for siden:

Hei Lise og HP

Kjempeflotte avatars dere har fått dere:D :D :cool:


#2

HP sa for siden:

Takk! :snill:

(Har tilgang på ca 300.000 slike, så gi en lyd om det er noen som vil ha noe spes! ;) )


#3

Anne sa for siden:

Ja takk, finner du ei heks og kosten hennes så tror jeg det kan passe bra på meg:eek:

Eldste barnebarnet (5) lurte nemlig på om jeg var ei heks når han fant heksekosten min...(Harry Potter påvirket:D )


#4

HP sa for siden:

slik da! ;)


#5

Fedonisten sa for siden:

Jeg kunne nå heller ha tenkt meg en oversikt/tilgang selv jeg da...... ;)



#7

Anne sa for siden:

:D :D :D Tusen takk HP...det var perfekt. Føler det er meg:D :D :D :D

#8

magdalena sa for siden:

Koster det penger? Hvordan får jeg redigert private bilder som jeg vil ha som avatar?


#9

HP sa for siden:

Tilgang til sidene jeg linket til koster penger ja, men jeg har tilgang, så hvis det er noe spes du vil ha som avatar her så er det bare å gi en lyd.

Om du vil ha et privat bilde til avatar så kan jeg ordne det for deg, eller du kan klippe ut det du vil ha selv, og forminske til 80x80pixler :)

Anne: Jeg synes også den heksen ligner deg! :snill:


#10

Anne sa for siden:

Tenkte jeg vel. Da har jeg ihvertfall klart å fortelle hvem jeg er:eek: Ikke alle som er like ærlige på nettet vet du:D :D Igrunnen ok å være litt heks av og til.....

#11

guro sa for siden:

Det står til de turkise neglene dine, Anne! Ordentlig flott!!


#12

Anne sa for siden:

Takk!!! Det var jo en grunn til at jeg valgte turkis da:D :D :D

#13

magdalena sa for siden:

Fikk det til nå,aldri satt meg helt inni hvordan man gjorde det:o


#14

HP sa for siden:

flott bilde! :)

Du kan prøve å klippe tettere rundt ansiktet, så kommer hun mer frem. :snill:


#15

magdalena sa for siden:

HP,det skjønte jeg ikke mye av...Men hun er en gutt:p

Kanskje ikke så lett å se,men..


#16

HP sa for siden:

:o


#17

guro sa for siden:

HP og Lise,

Jeg lurte på en ting. Hvor lenge har dere egentlig spist steinalderkost? Hvor lang tid tar det før mannen utvikler slike muskler og begynner å støvesuge? Selv har jeg nådd det tyranniske nivå 'Et og ti' - det er likefør klubba kommer frem kjenner jeg.


#18

HP sa for siden:

Spørsmålet blir jo egentlig hvor lenge en må spise slik før en bytter ut bilen med et litt tyngre kjøretøy.... :p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.