< Tilbake til oversikten

Snabbmat?

Mya sa for siden:

Hei noen der ute som har forslag til mat jeg kan kjøpe på supern og som kan spises på vei til kurs i bilen???? Klarer ikke flere kyllinglår, spyr av kylling. Håper noen har noen tips.

mcfrogner sa for siden:

Min redning er stort sett baconsvor/krisp og Atkins-barer...

Mya sa for siden:

takk for det, blir liksom middagen min og må bli mett...

Jeg blir desverre ikke mett på baconcrisp, og barer kan jeg ikke spise enda er på induksjon

mcfrogner sa for siden:

Barene kan spises på induksjon de...

themonk sa for siden:

Ridderheims ölkorv. Vanvittig salt men lite karbohydrater og metter bra.

Ziggy sa for siden:

Hvorfor ikke ta med deg mat hjemmefra?!? Du kan f.eks. ta med mine Polarbrød, rekesalat, eller som ost og skinkesmørbrød med majones osv... enkelt og langt billigere enn å shoppe ferdigmat på supern...
[color=#0000ff][/color]
Sjekk ellers matboksbloggen min om du vil ha flere ideer... du finner link i signaturen min... :)
[color=#0000ff][/color][color=blue][/color]
.

Heidisen sa for siden:

Kjøp en pose knaskerøtter eller minigulrøtter, en pose med små babybel oster (om du liker de), husker ikke om de er ok på induk. men tror det?, og en 0,6 liters imsdal!

evnt en pose baconcrisp i tillegg?

Moms moms :)

Carisma sa for siden:

Mange butikker med ferskvaredisk har omeletter ferdige. Bare sjekk hva de har putta i de først.
Eller så har noen sånn plukk og bland salat disk. med bla skinke, egg, ost osv....

Mya sa for siden:

takk for gode svar

Er litt dårlig på matpakke skal trene på det...

Endte opp med to ferdige karbonader på supern, varmdisken og bonaqua.

Stod riktignok potetmelsstivelse på innh men veldig langt nede sammen med krydder noen som har erfaring med disse? Er dyre skal være mye kjøtt og lite dill i forhold til billigvariantene

Var i hvertfall veldig gode da

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.