lokkebiff sa for siden:
Njæ... Konstant kvalm er jeg ikke! Men det hender seg... Mye fett vettu!! Da er det bare å pøse innpå med vann, vann og atter vann!!
lokkebiff sa for siden:
Njæ... Konstant kvalm er jeg ikke! Men det hender seg... Mye fett vettu!! Da er det bare å pøse innpå med vann, vann og atter vann!!
ainkie sa for siden:
Holder ut, men har ikke vært flink til å spise nok desverre.... Har vært en fryktelig stressende uke med mange timer mellom hvert måltid.Men eier nå 79 kg.
ainkie sa for siden:
Veier 79 kg skulle det stå;) Gir meg ihvertfall ikke:)
Nett sa for siden:
Da er jeg klar for å prøve en Lokkebif-uke:p Starter opp imorgen og holder på til over helgen iallefall - spennende å se om jeg klarer meg på minimalt med gr.saker. Dagsmenyen min de første dagene vil se sånn ut:
F: 75 g kjøttdeig og 1-2 egg
L: 1-2 kyllinglår/0,5 kylling/karbonadekake/annet kjøtt og litt salat
M: biff/lammekjøtt med litt brokollimos.
Men hva med bacon-crisp - er det lov??
lokkebiff sa for siden:
Njæ... Litt av og til kan du kose deg med!
Isåfall; kjøp av de små posene, som heter "gammeldags bacon-ettellerannet"
Nett sa for siden:
Det var de jeg tenkte på - da kjøper jeg inn noen sånn for å ha noe å ty til dersom snoke-syken melder seg:rolleyes: .
lokkebiff sa for siden:
Gjør det!!
[size=3][/size]
Og lykke til!!;)
Sugarpill sa for siden:
Jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig Lokkebiff, og kutte alle søtstoffene jeg er så ekstremt avhengig av fra mandag.
Om ikke dette får kiloene til å renne av har du skylda, lokkebiff!:D
lokkebiff sa for siden:
OMG.... :eek:
Men det er farsken meg greit!!!:D Men da må ikke DU jukse heller!![url="javascript:add_smilie("][/url]
Sugarpill sa for siden:
Jeg setter min ære (vi nordlendinger står ved vårt ord)i å greide dette. Veidag mandag, da er det akkurat en uke siden jeg startet dette. Så skal vi se hva dette gjør med vekta.Mandag er iallefall startdagen!
Nett sa for siden:
Nå er snart første dag unnagjort - og dette går strålende:D
Eneste er at jeg er ekstremt sulten, kunne sikkert spist 300 g biff :eek: til middag, men det fikk være nok med ca 125 g + 50 g brokkolimos og hjemmelaget kryddersmørr - også masse Farris da:p. Til frokost har jeg ferdigstekt kjøttdeig som jeg blander sammen med 1-2 egg og 1-2 ss olje + salt og pepper, et par runder i micro'n og vips - en enkel og god frokost.
Lunsjen og mellommåltidet idag var rester etter middagen igår: marinerte kyllingbryst + 30 g salat.
Har sikkert hivd innpå 4-5 l vann idag + 1,5 l Farris.
Morgendagens meny blir nok mye lik dagens, bare at jeg har med meg 2 kyllinglår til lunsj og en biff-bit til mellommål. Forstetter med litt salat og brokollimos for å få litt variasjon.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.