Tenkte vi kunne lage en tråd der vi legger inn våre gullprodukter, under kategorier, slik at nykommere slipper å leite seg igjennom alt for å finne frem....
Sauser/Dressinger:
-Salatmesterns hvitløksdressing. God på smak, 0,7 gram karber. I kjøledisken hos rimi, ica og rema.
Tomatprodukter:
Idun ketchup med grønn kork - fås over alt, med 8 gram karber.
DeMele (tror jeg) hakkede tomater. Suveren på smak, og kun 2,6 gram karber. fås hos ica, men er noe dyre.
Eldorados smakstilsatte hakkede tomater: kun 3,4 g karbe, og billigere enn demelo, men ikke fullt så gode.
Sennep:
French's mustard. 1g karber, og bra på smak, fås over alt.
Tacoprodukter:
Mama rosas eller noe slikts tortillas, som kan kjøpes fra dialife.dk. Kun 3 gram karber pr stykk, og nydelige som pizzabunn til italiensk pizza.
First price tacosaus.
Snacks:
Bacongull fra maarud, 2,5 gram karber, og hele 60 gram proteiner.
Ferdige kjøttprodukter:
Her er det bare å komme med ting!!
Pålegg:
Kavli ishavskaviar, kun 8g karber, og god på smak.
Bunnpris finnes det masse av i oslo, visste faktisk ikke før for noen uker siden at de finnes andre plasser, trodde de var litt som Deli de Luca jeg. :rolleyes:
Ååå, jeg visste jeg aldri burde flyttet fra Trheim! :hylgrine:De har den på Ultra og Meny her da, men den koster ca 20,- der. Det har jeg ikke råd til hver dag. :geip:
Jeg liker godt kokt egg med kaviar, og har funnet en kaviar som har enda lavere karboinnhold enn den til Kavli.
Det er Mills Gjestekaviar som selges på glass og ikke i tube, de aller fleste dagligvareburikker har den. Den har bare 5g karbo pr 100g
På Ultra kjøper jeg enten Heistad-gelé til ca. 20,- eller en annen type til 9.90 - husker ikke merket (har lyst til å si Cloetta, men vet jo at det ikke stemmer, men det ligner :D ).
Yes!! Haha :D De har lett-gelé med jordbær- og ananassmak, og sikkert flere. Det blir bare 1 dl mindre gelé, og koster halvparten av det Heistad sin koster, like god.
Her fant jeg masse nyttig (selv om dette er postet for en stund siden).:) Denne burde vel være aktuell igjen nå, med så mange ferskinger?;) Er jo fint at folk legger inn sine gode tips her, så blir det lettere å søke også :D
Mitt tips er Euroshopper sitt bacongull som har veldig lite karber.
2,5 kg wokgrønnsaker i fryseren på OBS. Billig, men husker ikke pris.
Pølser med bare 1 g karbo pr 100 gram på Lidl. Flere typer, så les på pakningene. (Gode på smak også):)
Praktiske, gode og rimelige proteinpulver på nettstedet Proteinfabrikken. Varierer veldig på karbeinnhold, så følg godt med. Minste er 1 g pr 100 g pulver.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.