< Tilbake til oversikten

Partygames

Hege_ sa for siden:

Noen som har forslag til partygames. Skal ha utdrikningslag for søstra til mannen min. Vi skal være her, blir ca. 10 stk. Trenger tips til noen leker vi kan ha for å gjøre kvelden uforglemmelig. Har 1 mål med hage å boltre oss på dersom været er ok.

Hege_ sa for siden:

Ingen som har noen forslag?

Summer sa for siden:

Snakk om å være punktlig. :lol: Innelgget i går og i dag er postet på akkurat samme tidspunkt. :dulte:

Jeg er ikke noe flink på dette med leker og sånn. Dere kan jo ha spakveld/pysjamasparty?

mertan80 sa for siden:

utdrikningslag er artig!!hadde et for venninnda mi for en stund siden..var kjempemorra...vi kledde henne inn i celofan..skjenket henne med alkohol på tåteflaske..dro inn til byen..hadde kokosbolle kasting,imot betaling..så dro vi hjem..fikk vasket henne litt..på med en kjole ifra 50-tallet.ned til byen igjen.spilte vi gitar og lot henne synge..etter litt inntjening så fikk hun en velfortjent øl..så skulle vi ha en utfordring..hun skulle få 10 boxershorts vaskelapper..jeg skal si deg hun tok den på strak arm..hun måtte spørre alle gutta selv..og klippe av lappene selv også..jeg skal si deg at gutta var villige til å gi ifra seg lappen ja...

vi hadde det kjempemorro den dagen ja..det skal jo være en dag man ikke glemmer..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.