< Tilbake til oversikten

Kombinere ketolyse kuren med nutrilett?

monki sa for siden:

bare 1 uke. hvordan vil det gå? jeg har noen poser igjen jeg vil kvitte meg med

Georgine sa for siden:

Kan du ikke bare kaste de posene da?

Det er er ihvertfall det beste for kroppen ;)

Summer sa for siden:

Nutrilett har vel for mye karber og for lite fett? Fettet kan jo alltids tilsettes, men karbene er det jo litt verre å fjerne ...

Hva står det at de inneholder da?

Nillomien sa for siden:

har 3 ukers forbrukt at cambrige jeg.. forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kaster de... dyrt og ubrukelig

themonk sa for siden:

Det er søppel. Kast det.

Iset sa for siden:

Enig med de andre her, kast dem eller gi dem bort? Jeg hadde en drøss med slankepulver-poser igjen etter flytendeperioden min etter operasjonen (måtte bruke slike da), og de ga jeg bort til noen på www.vektoperasjon.no siden det er en haug med folk som bruker slikt før operasjonene der (de får beskjed om det). Kanskje de kan komme til nytte hos noen der inne? ;)

monki sa for siden:

da har jeg laget et innlegg der :) takk iset

monki sa for siden:

ingen som vil ha dem der inne

Iset sa for siden:

Joda det tar bare litt tid, det er ikke alltid man får gitt bort eller solgt noe på en halv dag, vet du. :lol: Og husk at det har vært påske, og at mange har vært på ferie helt til i går eller idag.

Men du gjør som du vil altså. Du kan la dem ligge på forumet litt eller kaste dem. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.