< Tilbake til oversikten

Hvor lang tid brukte du får du fikk utslag på stixen?

Nillomien sa for siden:

Hadde utslag når jeg fikk på det sist.. eller det vil si får en uke siden. men hadde kosehelg med masse kaker og div(giftet meg) og har ikke fått utslag igjen.. :cool: har bare gått på den siden mandag igjen. men tror det bare tok 2-3 dager sist.. hmmm..
har gått på det i 6 uker nå. men 3 dagers pause i helga

annemerete sa for siden:

Hm, da jeg startet med ketolysekuren så gikk det vel 3 dager før jeg fikk utslag på stixen! Og har hatt utslag hver gang etterpå. Og jeg er en skikkelig kontrollfrik, så sjekker det hver kveld! :o

Gerd sa for siden:

Jeg og har hatt utslag på ketolysestixen hver gang jeg har sjekka.
Har lest enten her på forumet eller i boka at når man går inn og ut av ketose flere ganger så tar det lenger tid å komme i ketose igjen.:o

ninne sa for siden:

jeg fikk utslag fra kveld nr to jeg.men har ikke prøvd å gå ut av ketose så langt da

Trixie sa for siden:

Det er første gangen jeg er i ketose. Jeg fikk utslag første dagen, testet om kvelden. Dag to var det litt mørkere og siden har det holdt seg på sammen farve, mellom de to mørkeste.
Trixie :)

Monen sa for siden:

Jeg har gått inn og ut noen ganger, og kommer alltid inn i ketose på ettermiddagen dag 2...

Siljevanilje sa for siden:

forrige gang jeg var ute av ketose, tok det 1 1/2 dag bare. men da va jeg veeeldig streng og.

men jeg vet ikke hvorfor noen bare enkelt kommer inn (og ut)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.