< Tilbake til oversikten

Vanninntak

Anneliii sa for siden:

Jeg lurer.. Siden jeg begynte for snart to uker siden, så har jeg bare følt for å drikke noe intenst mye vann. Har egentlig bare blitt verre og verre. våkner med tørre lepper hver eneste morgen, selvom jeg har drukket 2-3-4 liter vann + annen væske hver dag i det siste.. Normalt det eller?

Snikende Saccosekk sa for siden:

Kort og godt: ja

Kroppen trenger mye væske nå som den går for fulle maskiner og brenner fett. Du er ikke den eneste som våkner litt tørr i kjeften om morran :-)

lilletrine sa for siden:

ah...derfor jeg er så tørr i munnen om morgenen. I see...for i det siste har jeg ikke klart å svelge om morgenen engang, men synes det var rart da jeg drikker mye.:p

Anneliii sa for siden:

samme tenkte jeg. For jeg er jo vant til å drikke minst 2 liter om dagen, men nå må jeg liksom opp i 3-4 og er fortsatt like tørst når jeg våkner.. Menmen, får bare pøse på med vann da vel. lider ikke av det akkurat

lilletrine sa for siden:

Nei, men tror ikke det er bra å overdrive heller.
De sier jo det er skadelig med for mye vann også...:rolleyes:

Anneliii sa for siden:

også brått i går.. så tissa jeg 40 bøtter fulle. og var ikke så tørst lenger.. Den kroppen den kroppen..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.