< Tilbake til oversikten

Atkinssjokoladen

Nillomien sa for siden:

Jeg synes den var så utrolig dårlig før.. eller det vil si allt helekost sjokolade.. nå så synes jeg det er mye bedre enn vanlig sjokolade. får vanlig blir så alt får søtt. selv om jeg hadde spisehelg forige helg så ente det med at jeg kjøpte meg en atkins melkesjokolade med crisp.. hehe..
Så det skal jeg kose meg med i morgen kveld tror jeg.. når alle andre sitter å spiser påskemasipan... Å vet dere hva... Jeg synes det er helt greit.. supert egentlig alså

Nillomien sa for siden:

Bare får å legge ved så spiser jeg en koseting en gang i uka. Hver tirsdag=)
Så det blir jo litt ofte.. men jeg er sjokomann. å en gang i uka er veldig lite får meg.=) så jeg gleder meg til hver tirsdag og atkinssjokoladen min

monki sa for siden:

den er så sinnsykt god den sjokoladen. men jeg leste at det bare er 2-3 karber i den. men på sjokoladen står det 14

Nillomien sa for siden:

hmm.. tror det er netto.. men regner alltid det som står på jeg..
også går det heller oppi 25 karber hver tirsdag..

monki sa for siden:

[CENTER]
[/CENTER]
Atkins Advantage(TM) Bar kartong
Selv om du ikke har tid til et skikkelig måltid, må du gi kroppen din den ernæringen og det drivstoffet den trenger for å holde deg gående. Nyt en Atkins Advantage(TM) Bar som en praktisk og tilfredsstillende snack eller et måltid i farta!
2 til 3 g netto karbohydrater pr. stk.

Nillomien sa for siden:

men det er bar. jeg tenker på sjokoladen jeg=)

monki sa for siden:

det er netto.hva betyr det da?

Nillomien sa for siden:

hmm.. ja hva var det når det kommer til mat og slik.. det husker jeg ikke helt. .men som sagt teller 14 karber

monki sa for siden:

Atkins Endulge(TM) Milk Chocolate Bar boks
Myk melkesjokolade i to varianter for å stille sjokoladebehovet ditt. Hvordan kan du motstå disse søte godbitene? 1 til 2 g netto karbohydrater pr. porsjon.

Smaker: Melkesjokolade, melkesjokoladekrisp

ja her er den. så ikke det. men jeg må nok prøve baren og,har ikke sett den. er det en nettside som selger dette?

Nillomien sa for siden:

ingen ide.. jeg kjøper de på ica.. hvor i landet bor du? vet de selger den på maxi på skårer iallfall

Nillomien sa for siden:

Så hvor du bodde nå...

monki sa for siden:

bryne i rogaland. ica har sjokoladen,er ikke sikker på baren

Lemen sa for siden:

Atkins Endulge barene selges på veldig mange dagligvareforretninger og i helsekostbutikker.

En skal regne "net carbs" når en gjør opp totale karber pr dag. Dette er fordi disse barene inneholder sukkeralkoholer (slutter med -tol), og det påvirker ikke blodsukkeret på samme måte som sukkerartene.

Se i desse trådene, der får dere kanskje litt bedre svar:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10892&highlight=net+carb

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9773&highlight=net+carb

monki sa for siden:

så vi regner da at det er et par karbo i en og ikke 13? :D

Lemen sa for siden:

Ja, det stemmer. :)

monki sa for siden:

herlig. men vil vekta stoppe opp om jeg spiser mange i uka?

Lemen sa for siden:

Det varierer fra person til person, men noen vil oppleve vektstagnasjon av for mange sjokoladebarer. :)

monki sa for siden:

jeg må iallefall ha noen i påsken :) så får jeg skjerpe meg etter det

Nillomien sa for siden:

Jeg skal ned å kjøpe 2 i morgen.. så skal jeg kose meg=) med en på kvelden.sammen med litt vaffler.. nam nam

Shazzz sa for siden:

Heisann

Hvor mye ligger prisen på ca der dere evnt. kjøper..:confused:

Jeg har den ca på 25 kr stk hos Rimi i drammen:eek:

Forsøkte å regne på import men kom ikke gunstig ut...(pga frakt og imp. avg.)

Mvh

Shazzz:rolleyes:

Lemen sa for siden:

25,- er vel det billigeste jeg har hørt, ligger som regel på 27-28 kroner. :)

(for endulgebarene, ca 16 for melkesjokoladen)

annemerete sa for siden:

På de 4 ukene jeg har gått på ketolyse så har jeg vel spist en 4 eller 5 slike og det ser ikke ut som det har hatt noe å si på vektreduksjonen min iallefall! Koser meg med en i helga iallefall!

Nillomien sa for siden:

Får atkinssjokoladen betaler jeg 16 kr på ica.. den vanlige melkesjokoladen og den med crisp. de andre vet jeg ikke hva koster

monki sa for siden:

jeg skal gå til innkjøp av dem i dag å legge dem i påskeegget sammen med dropsene fra apoteket

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.