Jeg synes den var så utrolig dårlig før.. eller det vil si allt helekost sjokolade.. nå så synes jeg det er mye bedre enn vanlig sjokolade. får vanlig blir så alt får søtt. selv om jeg hadde spisehelg forige helg så ente det med at jeg kjøpte meg en atkins melkesjokolade med crisp.. hehe..
Så det skal jeg kose meg med i morgen kveld tror jeg.. når alle andre sitter å spiser påskemasipan... Å vet dere hva... Jeg synes det er helt greit.. supert egentlig alså
Bare får å legge ved så spiser jeg en koseting en gang i uka. Hver tirsdag=)
Så det blir jo litt ofte.. men jeg er sjokomann. å en gang i uka er veldig lite får meg.=) så jeg gleder meg til hver tirsdag og atkinssjokoladen min
[CENTER]
[/CENTER] Atkins Advantage(TM) Bar kartong Selv om du ikke har tid til et skikkelig måltid, må du gi kroppen din den ernæringen og det drivstoffet den trenger for å holde deg gående. Nyt en Atkins Advantage(TM) Bar som en praktisk og tilfredsstillende snack eller et måltid i farta!
2 til 3 g netto karbohydrater pr. stk.
Atkins Endulge(TM) Milk Chocolate Bar boks
Myk melkesjokolade i to varianter for å stille sjokoladebehovet ditt. Hvordan kan du motstå disse søte godbitene? 1 til 2 g netto karbohydrater pr. porsjon.
Smaker: Melkesjokolade, melkesjokoladekrisp
ja her er den. så ikke det. men jeg må nok prøve baren og,har ikke sett den. er det en nettside som selger dette?
Atkins Endulge barene selges på veldig mange dagligvareforretninger og i helsekostbutikker.
En skal regne "net carbs" når en gjør opp totale karber pr dag. Dette er fordi disse barene inneholder sukkeralkoholer (slutter med -tol), og det påvirker ikke blodsukkeret på samme måte som sukkerartene.
Se i desse trådene, der får dere kanskje litt bedre svar:
På de 4 ukene jeg har gått på ketolyse så har jeg vel spist en 4 eller 5 slike og det ser ikke ut som det har hatt noe å si på vektreduksjonen min iallefall! Koser meg med en i helga iallefall!
jeg skal gå til innkjøp av dem i dag å legge dem i påskeegget sammen med dropsene fra apoteket
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.