Vi kjøpte en halv spekeskinge før helgen, og så klart så har jeg spist mye av det i helgen! Er noe av det beste jeg får, og det ble mye, alt for mye:o
Tilbehøret var salat og meierismør!
Men da jeg skulle gå på vekta i dag så fikk jeg sjokk! Jeg hadde gått opp nesten 2 kg siden forrige mandag! Og ellers den siste uka så har jeg spist det jeg har pleid å spist hele den perioden jeg har gått på ketolyse. Og mange turere har det og blitt!
Men kanskje det ikke er så lurt å spise spekeflesk da? Eller er det bare vann som har samlet seg opp!
Føler jeg sprakk jeg da, selv om det var av uvitenhet!
Det er ikke så rart, for det er ikke karbene, men saltet som gjør at vekta øker... og da blir også urinen din mer konsentrert, for kroppen holder på vannet
Takk for svarene!:) Egentlig så kunne jeg vel ha tenkt med det, men panikken slo nesten ut i dag tidlig:o
Var neste på vei til å kaste hele greia i dag, siden jeg vet at jeg ikke greier å holde meg helt unna! Men det er nesten ikke igjen noe av den delen jeg hadde kjøpt heller så lot den ligge!
Har du spist ei halv spekeskinke på ei lita uke?? :eek: kanskje ikke så rart at vekta har gått opp... utrolig mye salt i de da... (men jeg skal være enig i at det er skikkelig yummi med spekemat :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.