Gikk ned 4 kilo på 2 uker med ketolyse, men nå er jeg gått opp 1 kilo.
Surt, og jeg mister all motivasjon og lurer på hva jeg gjør galt: For mye mat? For lite mat? Feil mat? HVA?! Arrrghh....:veitikke:
Ble så deppa og sinna at jeg trøsta meg med 20 gram Bocca....:hjelp:
Så nå tenker jeg hele kuren er blåst rett åt h...ete, og jeg kan like gjerne spise 1 kg smågodt, potetgull og cola, kanskje toppe det med en grandis!:hylgrine:
Er det noen plass her man kan føre en matdagbok, og få tilbakemeldinger på den? Er så usikker på om jeg gjør dette "rett":confused:
Du kan lage din egen journal på journalforumet. Der kan du legge inn det som passer deg og be om tilbakemeldinger. Eller du kan gjøre som du gjorde når du laget denne tråden, med tittel : kan noen kommentere matplanen min/ se på maten jeg spiser el.liknende.
Flere her inne som er behjelpelig dersom du ønsker det.
:klem:
Du får lage deg en journal, og legge innhva du spiser der, så kan du be om tilbakemeldinger der. Det er mange som går på ketolyse her, som kan hjelpe deg med råd og tips :) Litt vanskelig å si sikkert hvorfor du har gått opp når du ikkehar skrevet noe menyliste her
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.