nomma sa
for 17år siden:
Først takk til Silje som kom med linken til den svenske siden:
[url]www.laptoplunches.se[/url]
Sendte en mail, og fikk raskt svar.. jeg spurte om de sendte til norge og hvor mye de koster: her er svaret jeg fikk..
Hei
Ja det kommer vi til å gjöre. Kommer ut med åpningstilbud på 199,- skr for de 50 förste som bestiller via webshoppen.Dette gjelder kun Bento Box Set. For deg til norge så drar jeg ifra moms på 25% som du evnt. får betale selv når de kommer til deg( Norge er utenfor EU). Siden verdien er under 200,- så blir det jo ingen moms, når de kommer til deg om du bestiller bare en. Skriver også brevet/pakken som gave når jeg sender de over grensa.
Porto/frakt for en box uten veske til Norge ligger på 85,-skr enligt posten taxer.
Så pris for en box blir 199,-skr * 0,8(moms) = 160,- skr + 85,-skr(frakt)= 245,- skr/ca 210,- nkr.
Vi rekker ikke å åpne til 1 april for vi venter på instalationen for innbetaling med kort via nett, men regner med å väre i gang under uka.
Noen spesiell type eller farge du er ute etter evnt.? Har solgt litt rundt til venner og familie så de rosa er slutt, men jag kan få hjem nye i löpet av 14 dager i så fall. Eller så får jeg en ny sending med båt i slutten av april.
Hör av deg igjen om du har fler spörsmål.
Takk så mye for din henvisning.
jeg har allerede bestilt via mail.. gjett om jeg gleder meg til den kommer..
jeef-micro sa
for 17år siden:
nomma sa:
Først takk til Silje som kom med linken til den svenske siden:
www.laptoplunches.se
Sendte en mail, og fikk raskt svar.. jeg spurte om de sendte til norge og hvor mye de koster: her er svaret jeg fikk..
jeg har allerede bestilt via mail.. gjett om jeg gleder meg til den kommer..
Fikk du med ekstra småbokser til å ha inni?
jeef-micro sa
for 17år siden:
nomma sa:
sendt deg pm...
Knallbra :D
Trolljenta sa
for 17år siden:
Fikk helt samme mailen av henne for noen timer siden :p
Mailet tilbake for åspørre hva portoen blir for 3 bokser. Lurer på hva som blir billigst av denne: stores.ebay.com/Conscious-Cookery_Home-Garden_Kitchen-Dining_Lunch-Making-Supplies_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQfsubZ8909378QQftidZ2QQtZkm og den svenske
Ekstra bokser?Er det noe vi kan bestille som tilbehør?
jeef-micro sa
for 17år siden:
på den amerikanske siden selger de ekstra sett av de boksene inni, og da kan man jo variere mye mere hvilke bokser man har inni :)
Tuppen sa
for 17år siden:
lurer litt på å bestille den jeg..... hmmmm