Ulvemor sa for siden:
Ja, det lurer jeg altså på om finnes! :) Jeg har vært flink pike og søkt her inne, men har ikke funnet noe fullgodt svar.
Og hvis det ikke finnes - hvilket nøytralt pulver uten kunstige søtningsstoffer anbefales?
Ulvemor sa for siden:
Ja, det lurer jeg altså på om finnes! :) Jeg har vært flink pike og søkt her inne, men har ikke funnet noe fullgodt svar.
Og hvis det ikke finnes - hvilket nøytralt pulver uten kunstige søtningsstoffer anbefales?
Ulvemor sa for siden:
Hmmm? Ikke engang en anbefaling på et nøytralt pulver?
slaskalainen sa for siden:
prøvd denne?
themonk sa for siden:
www.internutrition.no
Denne butikken fører PVL-tilskudd. Både ISO-gold, Whey Cooler og Whey Gourmet er uten aspartam. Beste proteinpulveret jeg har smakt. :) Det inneholder riktignok Splenda istedenfor aspartam. Om det er noe særlig bedre er ikke akkurat garantert.
mam sa for siden:
Det er så mange smaker å velge i! Hva liker du?Og hva ville du bruke til å ta med på jobben de dagene jeg ikke har hatt tid til å ta med noe annet?
Whey cooler gir kansje ikke så mye metthetsfølelse? Hva synes du gir mest "kremete" og mettende resultat?
themonk sa for siden:
Oi. Ingen av de proteinpulverne gir noen form for metthetsfølelse. Jeg syns "ISOgold Chocolate Chunk" smaker best. Dette er også det reneste proteinet.
Jeg tror kanskje at kaseinpulver er mer kremete. Jeg vet i alle fall at Tech Nutrition sitt pulver er veldig tykt. Jeg har aldri blitt mett av myseprotein.
mam sa for siden:
Ja, det var lite karbo i den. Kansje blande med litt kremfløte+vann for å få fett? Fett metter jo. Kokosolje gjør seg sikkert også. Savner matalternativer som krever lite forberedelse og helst ikke steking/koking. Jeg har noen ganger vanskelig for å lage lunsj til å ta med. Kansje blande med Tech Nutrition?
Hmmm...går det å ta med ferdigblandet? Selger de bokser med lokk som holder? Jeg har laget noen lavkarbo shaker hjemme, men aldri prøvd å ta med noe sted.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.