< Tilbake til oversikten

Ny her med mange spørsmål...

villebill sa for siden:

Har holdt på med ketolysekuren i 2 uker nå, og er 4 kg lettere:)

Har lest litt her inne, og "hørt" snakk om sukkerfri sjokolade, fant flere typer sukkerfri sjokolade på helsekosten, men alle hadde karbohydratinnhold på rundt 30! Det er jo mye! Er det ikke? Freia sin premium og Bocca har jo like mange som de sukkerfrie. Kan man unne seg litt mørk sjokolade en gang i uka på ketolysekuren, eller er det bannlyst?:spisesnak

Hva med Fribol produktene som man får kjøpt på apotek, de gummibjørnene og dropsene, er det lov?:sikle:

Georgine sa for siden:

Om du kjøper den 86% Brut på helsekosten kan du unne deg en rute i ny og ne. Stikkordet her er måtehold :)

Gerd sa for siden:

Hei og velkommen hit.
[color=seagreen][/color]
Grattis med vektnedgangen!!! Morro ikke sant???
[color=seagreen][/color]
Prøv å rett og slett hold deg unna søtt i heletatt. Så vil du merke at søthungeren blir borte. OG DET ER EN HERLIG FØLELSE!!! Jeg har vært sjokoman. Og nå spiser jeg ikke søtt og det er ikke noe savn lenger...
[color=seagreen][/color]

Fridolina sa for siden:

viss de 30 karbsene er sukkeralkoholer,trenger du ikke telle de..

Photobscura sa for siden:

Litt enig med Gerd her. En fin ting er, dersom man hat vært litt hekta på sjokolade, og i det hele tatt søte ting, er å unngå det så lenge man kan.
Jeg fikk "sukkeret ut av kroppen", altså bekjempa søtsuget på kanskje en uke. Nå etter et halvt år kan jeg nyte litt det å ha lyst på sjokolade fremfor å måtte ha det.

Spiser jeg sjokolade nå er det fra 75% og oppover, og ikke mange rutene om gangen. Det er noe med hvor mørkere sjokkisen er, desto mer smaker de, og jo fortere blir man tilfredsstilt. La den smelte på tunga, etc...:)

Ellers vil jeg gratulere deg med vektnedgangen, kjempebra! Gratulerer så masse!

Om du ikke alt har gjort det, gå inn på introduksjoner og fortell litt om deg selv, alltid spennende med nye folk og deres erfaringer og ambisjoner!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.