< Tilbake til oversikten

Vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar

Petrine sa for siden:

Jeg har nettop startet opp med south beach dietten. Jeg startet opp for 2 dager siden og synes diette virker lett og jeg føler meg overhodet ikke sulten. Jeg har nesten problemer m å få spist alt.

Saken er at jeg føler meg litt rar i kroppen. Har vondt øverst i ryggen og kjenner meg varm og sitrende i kroppen. Er dette normalt?

Jeg har fjernet galleblæren for noen mndr siden og lurer litt på om dette er en kur som er bra for meg i så måte.
:)
Blir uendelig glad for svar!
PETRINE

slaskalainen sa for siden:

Hei,
jeg er ikke noen ekspert på SB, men det lille jeg har sett om den virker den å ha mye bra.
www.kk.no/php/art.php?id=304324

Ved å plutselig snu om kan man føle seg "rar". Særlig om man har spist mye karbohydrater.

Hvis det ikke går fort over, så ville jeg kontakte legen ettersom du har noen for deg litt ukjente ryggsmerter. Så vil du føle deg tryggere etterpå.
:)

Petrine sa for siden:

Tusen takk for svar!!!!!!
Dette ubehaget gikk over etter 3 dager. Føler meg i helt fin form nå . Sikkert bare en reaksjon på det nye kostholdet. Vekta går ned og jeg er i fin form nå!:)

slaskalainen sa for siden:

Ditt rop om "hjelp" var rørende husker jeg --- koselig å høre at det ordnet seg så fint!
Kroppen protesterer jo alltid litt på noe nytt, og da kan det være ekkelt og man blir litt redd. Tror jeg skjønner følelsen "rar" ja.

Stå på videre!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.