< Tilbake til oversikten

Reduxin

jojo sa for siden:

Er det noen som har prøvd Reduxin? Jeg bestilte en pakke i går.
Det er nok bare noe juks som ikke virker, men det virker jo så fintatisk når en leser reklamen.

monki sa for siden:

jeg har det i skapet. tok det vel 1-2 dager.

lokkebiff sa for siden:

Jeg så det fikk slakt i en eller annen test....:(

donjuanwannabe sa for siden:

Du trenger det ihvertfall ikke når du spiser Atkins!

Fridolina sa for siden:

jag har prøvd..ingen virkning..Bestemmde mig for å spise lav-karbo stedet! DET har jag aldrig angret!!!

jojo sa for siden:

Jeg prøver å spise så lite som mulig av karbo, men jeg vet at jeg kommer til å skeie ut en gang i blant og da kan det jo være greit med noe som stopper litt av karbene.

Fridolina sa for siden:

viss det virker ja...om viss det virker,så er det ikke litt unødigt å stoppe i sig piller var dag pga det kan hjelpe en sjelden gang du spiser for mye? Viss du spiser lav-karbo de fleste dagene så har ju ikke virkningen noe att si?
[color=red][/color]

donjuanwannabe sa for siden:

Ikke la det bli en sovepute da. F.eks. "nå har jeg sååå lyst på sjokolade men jeg kan ikke......jooo jeg har jo reduxin!!". Hurra!

Prøv å leve uten heller. Sprekk er en sprekk. Kanskje sprekkene blir oftere når du har reduxin å lene deg på?

Det er jo ikke sikkert de virker engang.

jojo sa for siden:

Det har du helt rett i. Jeg må heller prøve å ikke skeie ut. Har greid det til nå.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.