jojo sa for siden:
Er det noen som har prøvd Reduxin? Jeg bestilte en pakke i går.
Det er nok bare noe juks som ikke virker, men det virker jo så fintatisk når en leser reklamen.
jojo sa for siden:
Er det noen som har prøvd Reduxin? Jeg bestilte en pakke i går.
Det er nok bare noe juks som ikke virker, men det virker jo så fintatisk når en leser reklamen.
monki sa for siden:
jeg har det i skapet. tok det vel 1-2 dager.
lokkebiff sa for siden:
Jeg så det fikk slakt i en eller annen test....:(
donjuanwannabe sa for siden:
Du trenger det ihvertfall ikke når du spiser Atkins!
Fridolina sa for siden:
jag har prøvd..ingen virkning..Bestemmde mig for å spise lav-karbo stedet! DET har jag aldrig angret!!!
jojo sa for siden:
Jeg prøver å spise så lite som mulig av karbo, men jeg vet at jeg kommer til å skeie ut en gang i blant og da kan det jo være greit med noe som stopper litt av karbene.
Fridolina sa for siden:
viss det virker ja...om viss det virker,så er det ikke litt unødigt å stoppe i sig piller var dag pga det kan hjelpe en sjelden gang du spiser for mye? Viss du spiser lav-karbo de fleste dagene så har ju ikke virkningen noe att si?
[color=red][/color]
donjuanwannabe sa for siden:
Ikke la det bli en sovepute da. F.eks. "nå har jeg sååå lyst på sjokolade men jeg kan ikke......jooo jeg har jo reduxin!!". Hurra!
Prøv å leve uten heller. Sprekk er en sprekk. Kanskje sprekkene blir oftere når du har reduxin å lene deg på?
Det er jo ikke sikkert de virker engang.
jojo sa for siden:
Det har du helt rett i. Jeg må heller prøve å ikke skeie ut. Har greid det til nå.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.