< Tilbake til oversikten

Potetmos med ost?

lita sa for siden:

Jeg har kjøpt potetmos med ost ( maggi,lages med melk ) og det er 3 gr. karbohydrater pr. 200 gr. ferdig potetmos, er det noen som vet om jeg kan spise det? :confused:

lokkebiff sa for siden:

I don`t think you can.....

tbear sa for siden:

Nei, du kan nok ikke spise det. Men det betyr også at Maggi ikke har rettet opp feilmerkingen som ble tatt opp i mars i fjor. Her er tidligere forumtråd:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8204

Gerd sa for siden:

har du prøvd potetmoserstatningen i ketolyseboka? Den er skikkelig god!! :D

lita sa for siden:

Nå har jeg vært inne og sett på tidligere spørsmål ang det samme og det går jo helt tilbake til 2004 og det er for dårlig at det ikke ennå er blitt rettet opp hos produsenten :mad: Det var godt jeg spurte dere før jeg begynte å spise det

Torkil sa for siden:

Hei
Når noe er for godt til å være sant, er det som regel nettopp det.
:(
Vennlig Hilsen
Torkil

lita sa for siden:

Jeg laget meg en pizza for jeg hadde så lyst på noe godt og sitter nå her og er så mett, den var kjempegod. Datteren min tok også et stykke og likte den så jeg må vel gjemme resten så jeg har til litt senere. :)

Iset sa for siden:

Helt utrolig latterlig at Maggi ikke har rettet opp i denne feilen ENDA. Jeg blir så forbanna! Noen burde rævkjøre det firmaet skikkelig!

Fridolina sa for siden:

Idioti. sente dem en klage i juni/juli førre året.
dette svaret fikk jag:

Takk for mail. På grunn av lavt salg finnes det fremdeles emballasje med feil næringsinnhold på Potetmos med ost, vi beklager dette. Vi trykker opp emballasje for et ganske stort volum om gangen, når salget da er lavt har vi emballasje for lang tid på lager. Jeg kan dessverre heller ikke si noe om når riktig næringsinnhold vil være tilgjengelig. [font=Tahoma][/font]

Riktig næringsinnhold er som følger:[font=Tahoma][/font]
100 g pulver gir ca.: 1 porsjon (200g) gir ca.:[color=black][/color]
Energi 1600kJ 800 kJ[color=black][/color]
380kcal 190 kcal[color=black][/color]
Protein 9 g 4,8 g[color=black][/color]
Karbohydrat 76 g 25 g[color=black][/color]
Fett 4 g 7,7 g[color=black][/color]

Hvis du sender meg adressen din sender jeg deg gjerne litt potetmos og andre produkter vi har hvis du skulle ønske det. [font=Tahoma][/font]

Ønsker deg en fortsatt god sommer. [font=Tahoma][/font]
Med vennlig hilsen
Marianne H. Aaberg
Forbrukerkontakt
A/S Nestlé Norge

trur jag ska sende en klage til jag..og etter det til mattilsynet!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.