< Tilbake til oversikten

Skrittteller tråden

lilletrine sa for siden:

Er det andre her som går med skritt teller?
Har selv en OMRON walking style II
Hva med en motiverende tråd hvor vi registrerer skrittene våre?

I dag: 11757 skritt til nå.

Mamseboms sa for siden:

Jeg har også en Omron skritt teller, og bruker den hver dag :)

I går gikk jeg 11 321 skritt :)

lilletrine sa for siden:

Topp:)

I dag har jeg bare gått 8304 skritt til nå:liste:
:flau:

Mamseboms sa for siden:

I går ble det 10 131 på meg. Men i dag regner jeg med at det blir mye mindre... tok ingen morgentur, leser til eksamen. Så tipper jeg vil ha rumpa godt plantet til stolen i dag.. :rolleyes:

Manina sa for siden:

Nei, jeg kjøpte en skritt-teller, men likte ikke at en måtte ta minst seks skritt for at det skulle telle. Hadde tenkt at alle skrittene i løpet av dagen skulle regnes med. Så noen andre tok den over.
Men jeg går for det. Mer nå, enn da jeg kjøpte den.
:)

Mamseboms sa for siden:

Kjempeflott at du går allikevel :) Nå vet ikke jeg hvilken skritteller du hadde, men de fleste begynner ikke å telle før man har gått noen skritt. Men da teller den med de skrittene du har gått også :)

Jeg for min del synes det er svært inspirerende å se at jeg faktisk har rørt meg en del, selv om det føles ut som jeg har vært kjempelat :)

lilletrine sa for siden:

Hvilken skritt teller var det?
Jeg kjøpte ny fordi jeg synes den forrige var så dårlig.

Manina sa for siden:

Dessverre husker jeg ikke merket, men det var en jeg kjøpte i sporstbutikken. Kostet vel ca.200,-. Ja, jeg vet at den teller alle skritt, om du først har gått mer enn 6. Men likevel hadde jeg altså tenkt at den skulle telle alle skritt jeg tok, for av og til blir det veldig mye småtråkking.
Men uansett: Hun som overtok den bruker den flittig, og er vel oppe i over 10000 hver dag! Så den gjør bedre nyttig for seg der... (Hun bruker den bare i forbindelse med turgåing)

lilletrine sa for siden:

Rart det der...de sier barn holder deg i aktivitet, men jeg vet nå ikke jeg...
Nå har jeg hatt barnefri noen dager og har ligget over 16.000 skritt hver dag.
Klarer aldri komme meg opp i det ellers, uten å streve for det (trene)
Nå har de liksom kommet av segselv.

lilletrine sa for siden:

WOW! Over 18.000 skritt i dag, men så har keg jammen gått langtur også:D
(Alikevell viser vekten mer???PMS???)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.