Nalas dagbok:
Heisann.
Begynt torsdag 15 mars 07. på 76,6 kilo.
Kuttet ut karbo og brukt mye tid til å finne ut hva jeg kan spise og ikke bør spise.....
I dag den 26 mars har jeg gått ned til 73,6 altså 3 kilo :D Stolt.
I dag har jeg spist:
Rug sprø til frokost og lunch med majones med 0 karbo i, salami og ost.
Neste målti ble Taco omelett med taco rester fra lørdag, nam nam.
Stekte kjøtt, løk og litt paprika i panna. Helte over omelett røre og strødde på ost. Nam nam
Nå middag: Lasagne som jeg fant oppskrift på her. Uten pasta plater. Den var god. Ungene spiser den å :D
Neste måltid: rugsprø med majones, salami og ost på.
Prøver å ikke veie meg hver dag, men klarer det ikke.....
Drikker mye vann, går på rense kur å. Men litt lett brus bli det i mellom.
Nala.
Hei og velkommen hit. :blomster: [color=magenta][/color] Gratulerer med vektnedgang og dagbok.. [color=magenta][/color] Og LYKKE TIL VIDERE!!!! :stortsmil
Heisann.
I dag har jeg holdt på i 15 dager og har gått ned 5 kilo er sikkelig fornøyd ja. Mista linken min da jeg skulle oppdatere den så det må jeg se på.
I dag hadde jeg med meg eggerøre og rødvinspølse på jobb til mat.
Pga et uventet møte med regnskapsfører ble maten utsatt til halv tolv og det var litt seint da. Men fikk no i allefall spist godt da.
Så var jeg stappmett lenge. Spiste ikke mat igjen før etter jeg var ferdig med middag til ungene.
Da stekte jeg ei pølse fra Finnsbråten, knåcker med ost tru jeg den heter. 5,5 g karbohydrater i ei pølse. Delte opp den, løk og paprika og stekte i panna. Rørte 2 egg, med litt vann og salt. Tømte nesten alt over og strødde på ost.
Det ble kjempgodt :D Fortsatt stapp mett. Ser ut som det blir bare 2 måltid i dag da..... Dumt det men klarer ikke med, enda jeg syntes ikke jeg spiser mye pr. måltid heller....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.