< Tilbake til oversikten

Sukk... Skaldeman hvor er du?

Brimstone sa for siden:

På Ketolyse underavdelingen her, er Torkil stadig vekk å se for å svare på ditt og datt og det gjør han selvom han har et eget forum som man må betale for å se og tilhøre.

Hvor er du Sten Sture? Vet du har det travelt med ny bok etc, men Torkil har det travelt også. Tror du bør ta deg tid til å komme innom en gang i blant. Det ville lønne seg på mange måter.
En gang i uka for å svare på spørsmål etc er vel ikke så mye forlangt? Eller? :)

donjuanwannabe sa for siden:

Skaldemann kommer når han kommer. Ingen vits i å mase på ham.

Brimstone sa for siden:

Mase????? Er det å spørre en gang å mase nå da? :confused:

Må da være kjekt å vite at man er savnet? :D

Trolljenta sa for siden:

Husk at Torkil her på forumet får den mest målrettede markedsføringen han kan finne og helt gratis.
Tror han er her fordi han er snill, hjelpsom og er interessert også altså for å ha sagt det.

stinasol sa for siden:

synst ikke dette var masing"...men...

janmesi sa for siden:

Hei folkens - hyggelig å høre at Skaldeman er savnet. For tiden skriver han på sin nye bok ... som vi håper å få ut på norsk til neste år.

Ellers så skal jeg hilse og si at han koste seg stort under sitt forrige Norgesbesøk. Vi skal invitere ham igjen, og håper å møte lavkarbofolk på vår ferd!

-- mvh Jan
(4 sider i Hjemmet * denne uken!)

stinasol sa for siden:

Hvor holder dere til? (si Bergen da:D )

Iset sa for siden:

Sikkert Oslo, alt er jo der. :sur:

Jeg må huske å kjøpe Hjemmet!! Er det ute nå i dag?

Brimstone sa for siden:

Åh fae... søren, det skulle jeg likt å lese. Får ikke tak i Hjemmet her i utlandet :(

Distrea sa for siden:

Fire sider i hjemmet denne uken... og hva ser JEG... jo da, jeg henger meg opp i bildet.... haug med pølser på ett fat:eek: ... pølser er jo FY da :rolleyes: . Som det står i boka: "søppelmat, de inneholder sukker, vann og stivelse og en brøkdel mindreverdig kjøtt"

PHU... så fikk jeg sagt det :p ;)

stinasol sa for siden:

[LEFT]det kommer an på pølsene det ;) du får også
sukkerfrie og mel frie pølser ,100% rent(kan diskuteres)
kjøtt..også lavkarbo pølser på lidl..Max karber jeg
har sett i vanlige pølser er 6 g pr 100 g(har veid,2 vanlige pølser)[/LEFT]

Distrea sa for siden:

:) Jeg vet:) Men uansett så fraråder han pølser i boka, da ser det bare litt rart ut at det første man ser på bildet er PØLSER. Hvorfor jeg ser det... er sikkert for at jeg er SÅ glad i pølser:p Og de karbene som er i pølsene ER jo sukker (eller blir)... selv om det er kun 2 karb pr 100

Lidelpølsene er gode de;) :D

Brimstone sa for siden:

Mmmmmm pølser. Favorittmaten min! Er så heldig å ha en slakter her i byen som lager pølser etter sin egen tyske oppskrift. Dvs ingen tilsetningsstoffer, mel etc, bare kjøtt og krydder. Har lagt igjen en del dollar i butikken hans :D

Distrea sa for siden:

MMMMmmmm... hørtes godt ut. Hvilken by er det?... er kanskje kjempe dyrt?

Har lagd "slankekjøttkakene" i dag jeg... men tror jeg stekte de litt lenge.... ble litt harde:( Forsvinner litt av det gode fettet da?:confused:
Får trøste meg med at de var god på smak :p

Brimstone sa for siden:

Jeg har eksperimentert med de slankekjøttkakene, og har funnet ut at hvis jeg bruker 2 deler kjøttdeig og en del medister, samt 3 egg og knust baconsvor pluss krydder, får jeg en konsistens som er lett og jobbe med, så jeg lager heller kjøttboller istedenfor kjøttkaker. Er lettere å klemme i seg kjøttboller enn kjøttkaker... det syns nå jeg :)

Er dyrt å kjøpe de pølsene hos slaktern, men jeg er verdt det :p

ssskaldeman sa for siden:

Pölser kan vara bra mat. Ni har fina pölser i Norge, det är svenska pölser jag avråder från. Jag brukar titta på köttinnehållet. Har man använt 120 gram kött, eller mer, till hundra gram pölse så är den bra. Då får man inte plats med en massa karbohydrater...

Själv har jag ätit en österrikisk pölse med 170 gram köttråvara till hundra gram pölse. Den var hård som trä, men smakade gudomligt!

Sten Sture

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.