Borealis sa for siden:
www.woman24.no/trim_og_fitness/article32294.ece
Jeg er mesomorf....
Borealis sa for siden:
www.woman24.no/trim_og_fitness/article32294.ece
Jeg er mesomorf....
lokkebiff sa for siden:
me too...
jeef-micro sa for siden:
blanding av endomorf og meomorf jeg
Carisma sa for siden:
Blanding av endmorf og mesomorf... Men ser ut til at jeg har tenkt riktig ved å trene spinning og styrke da.
Tuppen sa for siden:
er endomorf jeg :p
Summer sa for siden:
Blanding av mesomorf og ektomorf. Jeg manglet noen cm på å være ektomorf alene (ett poeng).
Gerd sa for siden:
Blanding av endomorf og meomorf
monki sa for siden:
altså ingenting passet meg,jeg er lang men ikke tynn.. +++
Brimstone sa for siden:
Samma her :D
slaskalainen sa for siden:
Denne testen var nok litt for enkelt satt opp av dette nettstedet. tror ikke man skal legge for stor "vekt" på den.
Dette systemet er over 70 år gammelt. I gammel tid brukte man den også til å klassifisere menneskers psyke / mentale egenskaper og også kriminelle tilbøyelighet. Huff og huff......
Photobscura sa for siden:
Blanding av mesomorf og ektomorf....
Haha.
Jeg er liksom blanding av en høy slank fotomodell-type som lett blir "tørr i kjøttet", og en middels høy muskuløs type. Jaja, en smule forvirrende, og veldig forenklet.
Har lest det samme som Slaskalainen, men det er jo noe helt annet igjen.
Siden middelalderen har de hatt ymse teorier som at kriminelle hadde mer ujevne kranier, de "fødte kriminelle" hadde kroppsyper som hadde prehistoriske tilbøyeligheter... SKjønner, det går nesten litt inn på nazitankegang det der, da noen av de mer ivrige forskerne ville hindre dårlig reproduksjon, for å unngå å fø frem dumme, kriminelle, mentalt syke og psykisk tilbakestående...
Max Factor utviklet forøvrig et måleinstrument for symmetri av ansiktet, sånn at man skulle vite hvordan man best kunne sminke seg for å oppnå symmetri.
Sprø greier.
Men det var jo en liten avsporing.
Photobscura sa for siden:
Blanding av mesomorf og ektomorf....
Haha.
Jeg er liksom blanding av en høy slank fotomodell-type som lett blir "tørr i kjøttet", og en middels høy muskuløs type. Jaja, en smule forvirrende, og veldig forenklet.
Har lest det samme som Slaskalainen, men det er jo noe helt annet igjen.
Siden middelalderen har de hatt ymse teorier som at kriminelle hadde mer ujevne kranier, de "fødte kriminelle" hadde kroppsyper som hadde prehistoriske tilbøyeligheter... SKjønner, det går nesten litt inn på nazitankegang det der, da enkelte forskere mente man kunne unngå dårlige gener fra ikke adekvate mennesketyper som kunne risikere å fø frem dumme, kriminelle, mentalt syke, psykisk utviklingshemmede ved å gjennomføre tester av intelligens og mistenkelige kroppsyper og ut fra det hindre reproduksjon som ikke ville gagne idealsamfunnet...
Heh.. Darwinisme i styrt praksis.
Max Factor utviklet forøvrig et måleinstrument for symmetri av ansiktet, sånn at man skulle vite hvordan man best kunne sminke seg for å oppnå symmetri.
Sprø greier.
Men det var jo en liten avsporing.
Manina sa for siden:
Blanding av mesomorf og ektomorf.
Så en kan ikke være høye tjukk og lav og tynn? Altfor enkel denne testen.
Pipp sa for siden:
Jeg også..
KrissiFontaine sa for siden:
Ektomorf - og det er bare tull at denne typen ikke har lett å legge på seg! Tror ikke jeg stoler på denne, nei... ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.