hvordan kan jeg få en oversikt over hvilke 50 poster som det sist har vært aktivitet i? Dersom denne funksjonaliteten ikke finnes i dagens system, når kan dette implementeres slik at jeg, som den sære og kravstore brukeren jeg er, kan få fullt utbytte av dette ellers utmerkede forum? ;)
Med en slik opplisting blir forumet ekstremt vanedannende og faktoren for communityfeeling øker betraktelig. Det er samtidig oversiktlig og greit.
Rent teknisk bør ikke dette være noen heksekunst å få til. Dersom viljen er tilstede. Men jeg kjenner jo ikke til hvilke platform/systemer som dette forumet kjøres på. Så det er kanskje vanskeligere enn jeg tror?
Dersom denne funksjonaliteten allerede finnes, ber jeg om at noen forklarer meg hvor jeg kan finne denne. Jeg har nemlig lett, men så langt forgjeves.
Hei! :) Du kan bruke "uleste innlegg"-knappen (mellom "kalender" og "søk") - eller trykk på "snarveier" - øverst der finner du "dagens innlegg" (der står både de du har lest og de du ikke har lest).
Du kan jo bruke "dagens innlegg", som ligger under "snarveier", som ligger til høyre på verktøylinjen (rett over her) - litt klønete forklart, men håper det kan hjelpe deg.
Ellers så er "Kontrollpanel" en fin "vei" syns jeg, der ligger oppdatering på de trådene du har vært aktiv i/abonerer på, samt tilbakemeldinger du gir og får.
Bedre med ett råd for mye, enn ett for lite. Så takk så mye.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.