< Tilbake til oversikten

Lavkarbo oppskriftbok

Dolly sa for siden:

Tenk å samle sammen alle de fantastiske oppskriftene her inne til en svær oppskriftsbok...

Jeg hadde iallefall kjøpt den..

mye kjekkere enn å lete opp på pcen og printe ut...

er det noen som vil ta på seg å lage og gi ut ei lavkarbo.no's ultimate kokebok?

Sikkert noen penger å hente der også

cozymum sa for siden:

jeg satt å tenkte på d samme i dag. hadde vært kjempe lurt. jeg er veldig avhenig av nye spennende oppskrifter, liker ikke å spise d samme hele tiden. jeg er med!:D :D :D

nala sa for siden:

Åh for en super ide. Bruker mye tid på å lete etter oppskrifter på nye retter man kan spise ja.
Vet Skaldemann lager ny bok nå, noen som vet hva slags bok? Håper det er oppskriftsbok da :)

ninne sa for siden:

ja hadde vært morro med en oppskriftsbok med oppskrifter herfra...
men da må man vel få tilatelse av alle de som har lagt ut oppskriftene vel?

Nille sa for siden:

:ja: akkurat - det er et problem. Ellers tror jeg nok den boka hadde vært ugitt for lenge siden.

Jeg har iallefall gitt min tillatelse til Skaldemans forlag om at mine oppskrifter kan brukes. Men mange har jo hentet inn oppskifter andre steder i fra. Noen har også lagt inn oppskrifter og gitt dem ut for å være sine egne, - også har de kanskje funnet den et annet sted. Vanskelig å sjekke slikt.

Det er en uoversiktlig jungel av hva som er lov og ikke lov. Forlaget Lille Måne (de som har utgitt skaldemans bok) sjekker sikkert opp i dette.

Trixie sa for siden:

Den som vil kan få min isoppskrift. :D
Den står og går i iskremmaskinen nå og jeg har tyvsmakt på den. :p Nam! :)
Trixie :)

chili sa for siden:

Det kan jo hende at en del av oppskrift - eierne på forumet syns det er en bra ide, da...

:)

Min ene er min ide / oppskrift, hvertfall.

chili.

monki sa for siden:

ja det hadde ikkje vært feil.var ikkje så mye oppskrifter i ketolyse boka

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.