Etter en lang pause fra kuren, er jeg nå klar for blanke ark igjen:) . Jeg var jo virkelig flink første periden synes jeg selv da.... Da gikk jjeg ned 6 kg på litt over en uke:stortsmil Men nå hag jeg kosa meg noe helt villt:hungry: :full: med andre ord SPIST OG DRUKKET godt, er jo egentliig et skikkelig matvrak. Men nå skal jeg da altså starte igjen, føler jeg har lagt på meg veeldig nå... Men det jeg lurer på, kan jeg spise polarbrød og finn crisp:) Da burde det jo være litt til hjelp når jeg kan spise brød..:) :sikle: Jeg veit ikke helthvorfor jeg detter av hele tida, men jeg er av den persoen som atte når jeg ryker, ja da ryker jeg til den store gullmedjalen:rodme: Men nå nærmer det seg godt vær, og kompleksene mine står i kø.... Jeg sliter med hva jeg skal gå med og idag har vi bestilt sydentur til aug:smile: , så jeg skal ha det som et mål å komme ned til da. Men er det mulig å kunne gå ned 20 - 25gk på4 måneder?????:confused: Det hadde virkelig vært digg. Hva har dere andre tatt av dere på hvor lang tid, og på hvilken kur?? har dere sprekt noen gang??:confused: Som dere sikkert skjønner trenger jeg :hjelp: :hjelp: :hjelp:
Anbefaler deg ikke å spise så mye brød/knekkebrød i begynnelsen. Da er det bedre å bake brød selv, etter oppskrifter her på forumet. Brødet på ketolysekuren har ca 1-2 karber pr skive. Og det er faktisk godt og smakfult. Oppskrift finner du her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6079
Ville absolutt ikke anbefale noen som helst ekstrem variant med ensidig kosthold med lite variasjon. Det vil sannsynligvis være altfor hardt for kroppen din.
Les heller Ketolyseboka igjen og start på ny frisk du. Ta et par reine uker med rent kjøtt, fugl, fisk og grønt - lag gjerne lapper etc etter Gerds oppskrifter. Varier det du kan. Begrens kunstig søtstoff og fløte. Da får du renset opp skikkelig.
Lykke til videre, dette skal gå bra skal du se !
:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.