< Tilbake til oversikten

Jeg stinker!

annemerete sa for siden:

I de siste dagene har jeg rett og slett begynt å lukte så vondt! Betraktelig større svettelukt, men det verste er at jeg har fått den stålånden! Dusjer flere ganger om dagen, og pusser tenner betraktelig mange ganger i løpet av dagen! Har lest i boka at dette kan komme, men noen som har noen gode råd å komme med slik at jeg iallefall blir kvitt den ånden jeg har! Når det gjelder svettingen så skal jeg gå til innkjøp av en rollon på apoteket!

Gerd sa for siden:

Velkommen til ketosestanken!!!!
Apoteket har et nytt musskyll. Vært reklame på tv om det (noe med bokstav og tall) Den skal være effektiv... :)

Lukta går bort etterhvert den... Men det er søren ikke morro å lukte ille da... :o

Torkil sa for siden:

Hei
For det første! Det er mest du selv som kjenner ånden. Det er ketoner ( altså kroppsfett!! du puster ut) det kan dempes av pepermyntete eller de "bladene" som jeg aldri husker navnet på men som er sterke med mintsmak.
Dessverre !!! stopper det etterhvert, slik at man ikke lenger puster ut ketoner. Når det gjelder svetting er det en konsekvens av at ketolysekuren øker forbrenningen og overskudsvarmen som dannes må fjernes ved fordampning av vann - altså svetter man.
Alt sammen helt normalt - og forbigående og et tegn på at du følger kuren til punkt og prikke.
Lykke til nedover.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.