nomma sa for siden:
Noen som har tips om hvor en kan spise god lavkarbo-mat i Trondheim.. Kansje spesielt steder der de serverer gode salater..
nomma sa for siden:
Noen som har tips om hvor en kan spise god lavkarbo-mat i Trondheim.. Kansje spesielt steder der de serverer gode salater..
jeef-micro sa for siden:
svarte i journalen din jeg, men bari har den beste salaten jeg har smakt... ligger i munkgata nedenfor stiftsgården (i 1.egt i bygget frati er)
Tuppen sa for siden:
dit må jeg innom en dag... fleste steder har jo halvdaue salater..
nomma sa for siden:
:hungry:
Mandag prøvde jeg salat på Jorbærpikene - Byhaven.. ikke imponert.. bestilte en "salat med det meste" sa ifra at jeg ikke skulle ha reker, skulle få mer skinke i stedet..
Jeg burde jo ha skjønt at det var pasta i :confused:
Men den pastaen var ikke god den smakte surt:eek: så det var ikke vanskelig å la vær å spise den.. jeg plukket ut den og svarte oliven.. Det sto i menyen at det skulle være feta-ost i, men den manglet.. ellers passe god salat som besto av isberg, litt rucola, 2 biter tomat, rødløk, litt paprika, mais, strimlet skinke og strimlet grilletkylling, masse olivenolje med smak av pesto og en god hvitløksdressing.. det var dressingen som smakte best :) servert med to skiver loff :eek: jeg lot dem ligge igjen sammen med den sure pastaen.
Terningkast: 3
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.