< Tilbake til oversikten

Hvilken Protein Delite er best?

Nena sa for siden:

Jeg synes alle smakene er gode, holder kanskje en liten knapp på bringebær. Mitt første møte med Protein Delite var Lemon Cheesecake i et digert spann, kjøpt fra Proteinfabrikken, og den var knallgod i frokostpannekake :sikle:... Dessverre er innholdet fortært for lenge siden, og den har ikke vært å få tak i siden.
Dette proteinpulveret smaker i alle fall godt, i motsetning til mange andre typer jeg har prøvd :wacko: ...

Begod sa for siden:

Smaken er som baken :D

Delite er alt for søtt for min del, kjøpte enn boks for noen år siden ,men har enda ikke nådd bunnen. Jente protein ;)

Forøvrig lurer jeg på om noen av jentene har prøvd TN sitt spesial protein for jenter?

www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=698

Fedonisten sa for siden:

Jeg syns bringebær er best i smoothie (med bær, olje og yoghurt/biola)

Sjokolade er best hvis jeg kun blander med melk.

:klem:

jeef-micro sa for siden:

hvis jeg kjøper en sånn boks med protein... hva skal jeg i så fall bruke det til? (og vær så snill å ikke si at det skal blandes med egg og melk)

Iset sa for siden:

Er det veldig søtt altså? Jeg er svært ømfintlig overfor søtt nå, syns til og med 86 % sjokolade begynner å bli for søtt, og har ikke rørt brus, verken lett eller vanlig, på 2 måneder. Ingenting søtt smaker godt lenger, så jeg tror kanskje dette pulveret hadde blitt for søtt for meg?

Men jeg MÅ ha proteinpulver for jeg får i meg for lite proteiner!

jeef-micro sa for siden:

ingen som vet hva man kan bruke proteinpulver til??

Nena sa for siden:

Bruker det bare sammen med egg og fløte og denslags, så jeg har dessverre ingen gode tips til deg Jeef :nei:.....

Fedonisten sa for siden:

Det KAN blandes med vann - men jeg syns ikke det er særlig godt.

Jeg tenker: hvis du lurer på hva du skal bruke en boks med proteinpulver til - så kanskje du ikke har behov for det? Det går jo fint an å leve uten, men jeg syns det er en grei måte å få i meg proteiner når matlysten er dårlig. Pluss rett etter trening.

Tåler du ikke egg og melk?

:klem:

Fantasiløs sa for siden:

www.ej-shop.no/index.php?cPath=12_7

Jeg må bare få lov til å anbefale dette pulveret her, er utrolig godt! Jeg pleier å blande det med melk og vann, det smaker sjokolademilkshake :D
.. som blir ekstra tykk og god hvis den står 30min i kjøleskapet før den drikkes.

Dessuten kan man jo lage en slags "frokostpannekake" av den, men med sjokoladesmak? (Proteinpulver, ett egg, havregryn og splenda. Philadelphia på toppen. Nam!!! )

jeef-micro sa for siden:

Jeg skjønner hva kroppen bruker protein til, men jeg skjønner ikke hvordan man skal lage noe av pulveret... Jeg tåler ikke egg og melk, og jeg får langt fra i meg nok av noe som helst, så det hadde vært greit med noe som smakte meg... Jeg spiser ca 60 gr kjøtt til middag, og er ikke så flink med proteiner, så var derfor jeg tenkte at det hadde vært smart å fått i seg nok mat... jeg tåler litt youghurt da...

Siljevanilje sa for siden:

vet noen hvilke butikker som fører disse? sunkost har de ikke, for det har jeg sjekka ut.

Fedonisten sa for siden:

Vet ikke om noen butikker som fører dem - men det er enkelt og raskt å få varer fra www.proteinfabrikken.no

:)

Nena sa for siden:

Har kjøpt på Life-butikker, i tillegg til Proteinfabrikken :)

Aline sa for siden:

Jeg har vaniljeyoghurt i kjølen, jeg skal teste smaken litt senere idag :D

jeef-micro sa for siden:

Takk Aline :)

Iset sa for siden:

Soya- eller rismelk må da være ypperlig å blande proteinet med? Jeg elsker soyamelk med vaniljesmak, rismelken med vanilje er også god. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.