Dolly sa for siden:
Jeg veier meg uten en tråd.. føler bmien blir mest korrekt da..
eller er det feil?
Dolly sa for siden:
Jeg veier meg uten en tråd.. føler bmien blir mest korrekt da..
eller er det feil?
Aline sa for siden:
Om morgenen, etter dobesøk og før dusjing og frokost, helt naken :D
Dolly sa for siden:
Jeg også
Husker når jeg gikk på grete roede så veide vi oss med masse klær og da ble jo bmien litt feil..
Nillomien sa for siden:
I sokker, bh og truse.. etter jeg har vært på do på morgenen.. =)
jeef-micro sa for siden:
splitter naken etter dobesøk som Aline sa...
har ei veninne som veier seg før og etter dobesøk for å se hvormye hun går ned :p
tror hun har gått ned over 1 kg på det meste, så det kan jo utgjøre litt
Tuppen sa for siden:
uten en tråd, etter toalett besøk om morgenen :D
Aline sa for siden:
Jeg gjorde som venninnen din engang, jeef :p Etter en hyttetur med utedo... (som jeg ikke brukte) og da gikk jeg ned en kilo :w00t: Syyykt!
Carisma sa for siden:
UTEN! Skraper bort det man kan av unødige kilo :D
Har oppdaga at av en eller annen syk grunn så varierer vekte med opptil 0,5kg før og etter en dusj! :eek: Riktignok føler jeg meg litt møkkete innimellom, men det får være måte på?.... :p
Før, når jeg var litt ekstrem, veide jeg meg før og etter tannpussen... Det hadde (heldigvis) ikke så mye å si... :rolleyes:
Hyper sa for siden:
jeg veier meg naken, men blir dessverre sjelden etter dobesøk, da jeg er ytterst sjelden på do...:/
Så kan nok hende jeg har en kilo og gå på ja...
Trolljenta sa for siden:
Veier meg i Eva's drakt eller med underbukse..etter å ha tømt tanken..
ninne sa for siden:
ja nå har jo jeg akkurat starta da men sånn ellers også så veier jeg meg uten en tråd på morningen etter dobesøk
monki sa for siden:
jeg og bare uten sokkerjeef-micro sa for siden:
tror veninna mi sin "rekord" etter å ha vært på fråtsekveld hvor de stort sett spiste hele natta. Hun veide i allefall 1,3 kg mindre etter do :w00t: helt sykt...
Snikende Saccosekk sa for siden:
Når man veier seg og hva man har på seg har i det store bildet ingenting å si siden det utgjør så liten del av kroppsvekten og faller inn under naturlige variasjoner. Hvis jeg følte at jeg måtte veie meg på en bestemt måte for å få 0.5 - 1 mindre i BMI så hadde jeg vært sykelig opptatt av vekten.
Kroppsvekten min varierer med 2 kg fra en dag til neste.
Klærne mine veier 1-2 kg.
Vekta mi er humørsyk og svinger med 1 kg.
Det er derfor man ikke skal veie seg så ofte, for man blir lurt. :-D
Når DET er sagt, så veier jeg meg om morgenen, naken etter dobesøk :-)
pepsimax sa for siden:
Jeg veier om morgenen - etter dobesøket - splitternaken..
Føler også at det blir mer korrekt.. :p pluss vekta står veldig tilgjengelig så det er bare å stå på den før jeg går videre inn på soverommet for å hente klærne :D
donjuanwannabe sa for siden:
Veier meg etter dobesøk, før frokost i truse og t-skjorte
Iset sa for siden:
Enig. Hvor mye feil kan en BMI bli av feks. 1 kilo ekstra klær?? :eek:
Jeg veier meg enten naken eller med truse, sokker og tynn genser. Det varierer. Jeg er uansett ikke så opphengt i gram at jeg ser på det som noe problem.
Men jeg veier meg alltid etter dobesøk, siden det vekta da er mest reell. Og jeg unngår vekta i mensenuka.
Traxior sa for siden:
Siden jeg ikke har vekt selv, og jeg veier meg sammen med 4-5 stykker hver gang, så har nok jeg klær på meg...
Men på den annen side, hvis jeg hadde veid meg uten klær, så er jeg bombesikker på at nå hadde vært forbi delmål 1, selvom det er mulig jeg er det uansett...
Photobscura sa for siden:
Jeg veier meg på månen, da veier jeg ca tolv kg.
Når jeg ikke er på månen måler jeg meg med et målebånd, uten klær.
(Morsom:rolleyes:).
annemerete sa for siden:
Veier meg med klær, siden jeg bruker en vekt på jobben!
Brimstone sa for siden:
Veier meg ikke jeg da. Men målebånd brukes kun på naken kropp hver søndags ettermiddag
Havregryn sa for siden:
Har ikke vekt så jeg veier meg når jeg en sjelden gang ..
enten på jobb eller hos ei veninne,
så hvor korrekt det blir,aner jeg ikke.
Det vil også si at det blir MED klær..utpå dagen/kvelden.:)
stinasol sa for siden:
i begynnelsen veide jeg meg med klær(tenkte ikke over at de kunne
veie noe særlig) men etter å ha testet med å uten (2 kg det) så veier
jeg meg kun i truse etter jeg har vært på do om morgenen,veier meg hver dag...full kontroll jah..
Carisma sa for siden:
Etter utallige kamper med feriekofferten og vekta på gardermoen har jeg funnet ut at klær kan veie MYE!.... :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.