annemerete sa for siden:
Noen som har opplevd å ha hetetokter? Har som regel et par om dagen, og det er en ny opplevelse for meg! For som regel så fryser jeg ganske så mye hele vinteren igjennom!
annemerete sa for siden:
Noen som har opplevd å ha hetetokter? Har som regel et par om dagen, og det er en ny opplevelse for meg! For som regel så fryser jeg ganske så mye hele vinteren igjennom!
Gerd sa for siden:
He he... Jupp... Den første tiden ble jeg noget varmere i kroppen, ja... En liten ovn... Helt vanlig det, kroppen jobber hardere med fettforbrenning... :D
annemerete sa for siden:
Jammen da skal jeg overleve det, siden jeg vet hva som er grunnen! Flere hete tokter, takk:p
Dolly sa for siden:
Jeg har ikke fått hetetokter.. :skuffet:
Men har gått i 4 dager nå
fin farge på stiksen i dag så satser på at jeg er i gang iallefall
Brimstone sa for siden:
Hetetokter ja! Til de grader! Pleier å si til meg selv at jeg ligger i trening for å takle overgangsaldern :p
monki sa for siden:
ja det har jeg.
Gerd sa for siden:
Det er ikke alle som blir "ovn" :) Kroppene våre reagerer forskjellig.. ;) Har du utslag på stixen, så er du ketose og fettforbrenningen er i gang :D
Hedda:) sa for siden:
Jeg er også fryktelig varm for tiden! I dag gikk jeg ute med t-skjorte i duskregnet, mens alle rundt meg gikk i jakke. :lol:
Håper dere har rett i at det betyr at kroppen forbrenner fett!
safran sa for siden:
Jeg er varmere enn jeg pleier, men hetetoktene varte bare noen dager.
Det er helt klart noe som skjer i kroppen, for jeg lukter svette under armene om kvelden, selv om jeg dusjer hver dag. :-O Det er helt nytt for meg.
Georgine sa for siden:
Jeg er varmovn ja :)
geysirland sa for siden:
Jeg har hatt varmebølger jeg... men forrige dagen kjente jeg ikke noe og da gikk jeg opp 0,4 kg..men i går til idag har jeg en og annen hetetokta..og jeg syns det er postivit for da vet jeg kroppen jobber med å få av fettet og det viste seg på vekta idag..1,1 kg mindre siden i går.
Så det er bare positivt.:D
Lindabtn sa for siden:
Jeg er ektremt varm på et lite punkt akkurat under kneskålen. Nesten akkurat som om noen legger inntil et glovarmt smijern. Har aldri opplevd det før Kanskje jeg får ekstremt slanke knær i fremtiden :p hahaha
Sliter også med hetetokter og lukt og svette. Ser på svette som en fordel da, føler at jeg har trent skikkeli etter en økt for er jo så syyyyykt svett etter bare en halvtime småjogging :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.