< Tilbake til oversikten

Oppkast og diare.

lille meg sa for siden:

Hva skal jeg spise??
Har nesten ikke spist på 2 dager.Lager div mat, men alt byr meg imot. Blir kvalm av stekeosen..
Laget egg ,spiste halve og to bit av en pølse.en kjøtt bolle som var på pizzaen.det er det...Har drikket litt vann.
Så alle dere der ute: Hva skal jeg spise?
Ps har vært sengeligende det meste av tiden(ingen krefter)sukk. Er lei av og være syk!!:mad: Det er akkurat som jeg er sjøsyk!!!

anita-k sa for siden:

stakkar deg. ikke spis... bare drikk det er viktigst. prøv å bland halvt om halvt med eplemost og farris! når du begynner å spise prøv med en atkinspannekake. bare litt om gangen både på mat og drikke ellers kommer det bare oppigjen. ærsj... misunner deg ikke akkurat.har hatt sån sjøl..yacki!

lille meg sa for siden:

he he. Nei ikke noe å trakte etter.. skal be gubben kjøpe etter jobb.

jeef-micro sa for siden:

det viktigste er drikke...gjerne farris som også inneholder salt. rist ut kullsyren om den gjør det værre

når det gjelder mat, så spis kun om du greier/har lyst på... Det viktigste er væskebalansen

lille meg sa for siden:

Farris.Det liker jeg ikke..kan jo prøve da..Får ringe til gubben igjen jeg da.:) Takker for råd.

themonk sa for siden:

Spis olivenbladekstrakt. :D

Lotusia sa for siden:

Grønne elper! :) de er friske, gode og binder magen!

ellers har man tørre kjeks! lett fordøylig!
eller fisk litt til middag.

lykke til, og god bedring!

Charmtassen sa for siden:

Mange gode forslag her allerede! Du må nesten prøve ut litt det som passer for deg.
Jeg hadde omgangssyken for et par uker siden, og fikk et godt råd jeg skal følge neste gang (selv om jeg håper det ikke blir noen neste gang!)
Strø ingefær over maten eller ta det i vannet. Spis salat og unngå mye fett (det byr deg sikkert litt i mot akkurat nå), og drikk mye vann. Når du begynner å føle deg bedre kan du gå over til mer fett i maten igjen.
God bedring! :)

lille meg sa for siden:

Takker og bukker for forslag..
Er på bedringens vei nå. Bare litt kvalm av og til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.