Hei!
Har gått på ketolysekuren i snart 4 uker,og stortrives med det :D
Den siste uka omtrent har jeg lagt merke til at urinen er knallgul. Nærmest neongul :confused: :confused:
Har blitt litt opphengt i det,og lurer på om det er noen som vet hvorfor?
Er i fin form og har ikke hatt noen andre "bivirkninger".
Kan det være noe med nyrene?
Har andre opplevd det samme?
Forslag?
Drikker masse vann,ca 3l pr dag,pluss te og et glass light brus i ny og ne.
Syns også det er merkelig....
Går på noen andre tabletter kallt Vilantae,for å minske fet/uren hud. Dette er et naturpreparat,og det står ikkeno' om at urinen skiifter farge av disse heller...:confused:
Har diabetes,men har aldri hatt problemer med nyrene,men dette får meg til å lure på om det kan ha noe med de å gjøre?
Kanskje ta en tlf til legen min i morgen..
Eller kanskje Torkill kan hjelpe?
Ser på boksen med vilantae,og der er det div vitaminer ; B1,B6,B12,Riboflavin,Niacin,folsyre,biotin,d-kalciumpantotenat,kromium,mangan,molybdenum,selen og zink (svensk innholdsfortegnelse..:o )
Tar i tillegg ketolysetablettene.
Jeg tar B vitaminer hver dag og jeg kan bekrefte at urinen blir veldig gul, nesten selvlysende. Er nesten så jeg ikke trenger å slå på lyset om jeg må på do midt på natta :p
Godt å høre :smile: Tenkte at dersom det var tegn på no muffins med nyrene var det best å kontakte legen,men er det typisk for bruk av b vitaminer,kan jeg ta det med ro :meditere:
Hei
Jeg rakk ikke innom. B-vitaminer gir neon-urin. Du trenger ikke annet enn ketolysetablettene men kan ta B-vitaminer i tillegg, da sammen med selentabletten til lunsj.
Lykke til videre.
Torkil :)
min urin er også neon-gul-grønn, til tross for rikelig væske-inntak..
men nå har vi fått avklart fra legen selv at dette er helt normalt, og godt er jo det!!:)
...i begynnelsen av min ketolyse-kur kunne jeg faktisk se "fett-dråper" i urinen...:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.