Smiler.. sånn er det desverre. men men.. noen ganger kan man kose seg med det. andre ofter enn meg iallfall.. ser min søster som spiser godis hele dagen. og hun veier 50 kg.. lille spinkle greia.. sitter på sofaen å surfer gjør hun stort sett også. men hun har en utrolig bra forbrenning. så hu er sånn at hu kan spise kaker hver dag:mad:
Jeg irriterer meg grønn over godmorgen norge kjøkkenet når hun gang på gang på gang forteller om hvor sunne diverse retter er når det er lite fett :rolleyes:
Hehe enig. Jeg tror jeg kommer til å få konstant høyt blodtrykk etterhvert, fordi jeg hisser meg opp så fort av slik idioti. ALT er bare low-fat hele tiden. Chips er sunt om det er 50 % mindre fett i det, spis lettmargariner, mageroster ... Jeg blir sprø. Gleder meg til den dagen lavfett ikke automatisk blir sett på som det sunneste av 90 % av befolkningen.
hun bor her store deler av uken.. så det gjør min søster alså. hun spiser iallfall 4 liter is i uka. 200 gram sjokolade om dagen... tja.. hun lever på sukker
Viser til mitt tidligere svar (som er sannheten). :)
Det er ikke mulig å gå oppå en person hele dagen og se hva denne spiser. Hvis hun spiser masse is og sjokolade en uke så kan jo den neste uken være helt uten. Og neste uke deretter osv osv. Eller at hun ikke spiser så mye annet den uka hun spiser sjokolade og is. Prøv å følg henne 1 mnd. da og se hvor mye hun spiser. :)
Her om dagen så jeg på Wenche`s kjøkken igjen. Hun lagde en grønnsaksrett, som i og for seg er helt greit, bortsett fra det FORBASKA brødet hun HELE tiden skal servere til....:mad:
Men det morsomme var, at hun sa (noe hun BESTANDIG sier etter div. høytider):
"Nå er vel de fleste av oss lei av påskens mange kjøttretter, så derfor skal jeg lage noe sundt idag" (HELLO SISTER!!!!!!???!?!??!?!?!)
HÆHÆHÆ!!!!:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hun skulle sett menyene vi glefser i oss....
Nå er jeg litt for mye i ørska så tidlig på morran til å få med meg wenche... Men til min STORE overraskelse har jeg sett på et par Jamie Oliver programmer hvor han ikke har brukt noe som helst som inneholder raske karber... bla laget han brekkbønner i tomatsaus i stedet for pasta :eek: Har han blitt omvendt?
Svensk tv hadde et program som fokuserte helt på lavkarboretter. Fikk selvfølgelig bare med meg siste halvdelen, og ikke hvilken kokk det var, men det var bra program!
Det er ganske godt mulig, faktisk:)
Samboeren min er tynn som en strek, og jeg får som regel med meg hva han spiser, pluss at han legger ut om all pizzaen og brødskivene han tyter i seg på jobb.
En vanlig dagsmeny (som er representativ for hele uken, i hvert fall i helgene) for ham ser noe sånt ut; ikke noe frokost, fem brødskiver på jobb, et par pizzzastykker eller lasagne på jobb, hjem og får lavkarbomiddag av a mor (undertegnende), men gjerne med pommes frites e.l i tillegg, i løpet av kvelden; fra en halv til en hel sjokolade (200 grams), minst en halv liter pepsi, kanskje fra noen jafser til en hel potetgullpose, og om han orker, en burger eller knekkebrød.
Så jeg vet at folk fungerer annerledes! Han er tynn som en strek, har definert kropp og overhodet ikke mage. Men sånn er hele familien hans.
Hvordan blodårene hans ser ut, er en helt annen sak. Jeg blander meg ikke borti det jeg. Han vet hva jeg mener:)
::
En annen sak, jeg synes ikke Wenche er noe spesoelt, hun virker stressa og litt prippen, minner meg om en tante jeg har... Men det er jo ikke saklig i sammenhengen da. Jeg synes Lise på frokost-tv (og frokost-tv i sin generalitet) er bedre. Ikke akkurat lavkarbo hun heller, men hun snakker i det minste varmt om en del mat som kan samsvare med hva vi mener er riktig å spise:)
Søt og morsom er hun også!
Syns du det? Jaja, smaken er forskjellig. Jeg syns hun virker nervøs, uproff og litt fjåsete... Men nå så jeg vel bare de to første sendingene deres da, mulig hun har blitt mer rutinert. :rolleyes:
Det har hun! Jeg tenkte nemlig det samme i starten, og så har hun blitt finere på håret :D
(Saklig... :rolleyes:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.