Har blitt griseforkjøla og klarer ikke å spise nok. Alt jeg har fått i meg i dag er et par kokte egg med majones og litt spekeflesk med en halv boks rømme. Ikke lett å motivere seg for å spise når alt smaker som en våt bussbilett :(
Signerer på den ingefær og sitron-greia.
Dette er et videlig tips jeg har fått fra nabokone til yogalærer, å skjære skiver av ingefær og sitron, helle kokende vann over og la det trekke noen minutter.
Både veldig lindrende og godt på smak. Ingefær styrker immunforsvaret og sitron har c-vitaminer og sånt no.:)
Ligger her i senga og skriver på laptopen. Takk alle sammen, deilig å få litt sympati :blomster:
Vann ja... har drukket like mye som jeg vanligvis gjør... 3-4 liter per dag. Siden jeg ikke har spist så veldig mye skvalper det hver gang jeg snur meg, har innebygd vannseng jeg :p
Har forøvrig merka at nå som kroppen min kjemper mot basilusker har jeg større sug på karber, spesielt potetgull, popkorn og sånt. Ikke sjokolade eller søtt forunderlig nok.
Har en pose potetgull i skapet, og har vært farlig nær ved å stappe den i meg i en eneste jafs flere ganger.
Det eneste som stopper meg er at jeg vet hvor jævli jeg kommer til å føle meg. Og da snakker jeg ikke om mentalt men fysisk, jeg kan takle å skeie ut mentalt nå som jeg er skral.
Jeg bare vet at om jeg gir etter for potetgullsuget så har jeg et par dager foran meg hvor jeg kommer til å okkupere doen, være trøtt, og mentalt uopplagt ... på toppen av å være sjuk. Og det orker jeg ikke!
Sukk, skulle ønske grønnsaker og andre nyttige karber hadde like stor tiltrekningskraft som den potetgullposen.
I mellomtiden fortsetter jeg å spise lavkarbo (dog alt for lite) og imitere ei vannseng
Hehe, har fremdeles innebygd vannseng (skvalpe skvalpe) men er på bedringens vei. Og potetgullposen er fremdeles i skapet :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.