< Tilbake til oversikten

Leggkramper

Dolly sa for siden:

Uff i dag er jeg på min 3 dag i kuren og hadde vanvittige leggkramper i natt.. tar multivitamin med 100mg magnesium men det ser ikke ut til at det hjelper..

Kanskje jeg skal øke med 200 mg til?

stinasol sa for siden:

Hei ,prøv å ta magnesium utenom(får du på apoteket) da forsvinner sikkert krampene,det har de gjort her iallefall...jeg tar multivitamin utenom og...

tbear sa for siden:

Jeg kjenner igjen problemet som kan komme i perioder. Det er sikkert riktig at magnesium hjelper. Min egen erfaring har helt entydig vært å redusere/kutte ut kaffe i de periodene dette oppstår (antakelig når inntaket av kh er svært lavt). Jeg tror også på at det er viktig å drikke mer/mye vann - det er kanskje en sammenheng her siden kaffe er vanndrivende.

Hvis du drikker kaffe kan du prøve å kutte det ut en tid for å prøve om det hjelper - og uansett drikke mye vann.

Jeg har ikke leggkramper på mer normalisert vedlikeholdskosthold, selv om jeg drikker noe kaffe.

Gerd sa for siden:

Heisann..

Ketolysetablettene er spesiallaga for denne kuren og hjelper godt. Viss ikke du har kjøpt de, anbefaler jeg at du gjør det. :)

Torkil sa for siden:

Hei
Leggekramper kan forekomme i starten av ketolysekuren. Magnesiumtablettene tas om kvelden for å forebygge dette. Det anbefales også tran på kuren (evt. omega III) og det har også krampedempende effekt.

Krampe forekommer hvis det er ubalanse mellom magnesium, kalium og kalsium. ( ketolysetablettene er skreddersydd for kostindusert ketose)

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Charmtassen sa for siden:

Jeg ser at du har fått mange gode svar allerede, men jeg ville bare si at magnesiumtablettene fra ketolyse.no inneholder 200 mg . Vet ikke hvor lurt det er å øke fra 100 til 200 mg når magnesium'en er "innbakt" i en multivitamintablett - for da øker du jo alt det andre du tar også ...

Dolly sa for siden:

Bare så surt når jeg glemte å bestille de sammen med boken sånn at jeg må betale nye 89 kr i porto...

Selges de ikke ingen plass i rogaland?

Gerd sa for siden:

sjekk forhandlerlista på www.ketolyse.no Kanskje det står der:)

Dolly sa for siden:

Det står ikke noen i rogaland der:(

Gerd sa for siden:

Søren :(

Ser jo at du og har noen kilo og ta av, og kommer til å drive på ei stund. Akkurat som meg.... Du kan jo ta å bestille flere bokser av hver for hele kuren. Det gjorde vi... Tror vi bestilte 5 bokser av hver... :)

Dolly sa for siden:

JA får nok gjøre det..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.