< Tilbake til oversikten

Selge lavkarboprodukter i Norge?

Heidisen sa for siden:

JEg har nettop maila med en dame som jobber i [url]www.dialife.dk[/url] (som flere her har bestilt fra). Jeg tenkte også jeg skulle bestille og hu sa da at om noen i Norge ville selge produkter der så drev hu også med engrossalg.

Vet ikke om det er lov å "reklamere" for sånt her jeg, i så fall får admin slette denne tråden.

Men om det er lov og noen føler seg truffet til å selge så hadde i hvertfall jeg kjøpt av deg. Hadde vært greit med sånt i Norge syns jeg da...

Iset sa for siden:

Jeg synes det er helt utrolig at det blir solgt så lite her i Norge i 2007! Vi er lovprist Midelfart som tar inn hva, 3-4 produkter annenhvert år? :snill:
Dessuten er det bare søppel de tar inn, sjokolader og slikt. Jeg kunne tenke meg mel-mikser, pasta, tortillas og lignende!

Håper virkelig det kommer noe slikt her til landet snart.

Nille sa for siden:

Som tidligere nevnt hver gang dette kommer opp, så er det ikke regningssvarende å starte med slikt salg her i Norge. Selv om en i importerer fra andre land. Produktene er greie nok, men for dyre, i tillegg til prisene man som privatperson betaler kommer også norske importregler og tollbestemmelser/avgifter for videresalg. De er både kostbare og innfløkte. I tillegg kommer drift av salgside etc etc.
[color=purple][/color]
Det har blitt regnet på av flere her inne og samtlige har funnet ut at det dessverre blir for dyrt og at det ikke lønner seg. (En norsk gren av en dansk side var til salgs her for en tid siden). Noen har også prøvd, men har måttet gi opp. Det finnes ikke stort nok marked dessverre.
[color=purple][/color]
Hadde man kunneet tjene penger på det ville det allerede vært en slik butikk, - tro meg !
[color=purple][/color]
...men om noen har kapital og tid til overs og vil prøve, - så for all del ! :)

Iset sa for siden:

Flytter til USA

Tuppen sa for siden:

er det kun jeg som ikke får opp siden?
får opp at siden ikke finnes ...??

BiB sa for siden:

Etter å ha trykket på lenka går du til adressefeltet og stryker den ekstra lén som har sneket seg inn (ikke synlig i lenka, bare i dar-feltet når lenka aktiveres). Da funka det i alle fall for meg ;-)

Heidisen sa for siden:

Linken skal funke nå :o

Cornelia sa for siden:

Oj, her hadde de jo masse godt da!
Her skal jeg nok prøve å bestille litt godt.
Dere som har kjøpt derifra, er det gode ting?
Hvordan er det med frakt, leveringstid etc. er dere fornøyde?

Tutte sa for siden:

Jeg har bestillt herfra et par ganger, og er veldig fornøyd med produktene :) Leveringen er veldig kjap, blir som oftest sendt dagen etter bestillingen er registrert (jeg sitter alltid å bestiller om kvelden) ! Husker ikke i hodet hva frakten kommer på...et par hundre kanskje, så greit å bestille endel når en først skal ha noe derfra :)

frøken sa for siden:

Hvordan blir det med toll da?

Carisma sa for siden:

Det er ganske mange tråder om dialife her inne, forsøk å søke på dialife.dk så står det nok svar på det meste :)

leenam sa for siden:

Jeg personlig klarer å leve på lavkarbo uten såkalte lavkarboprodukter. For meg holder det med tyrkisk jogurt med frosne bær eller egg & bacon om morgenen, salatbar på jobben til lunsj, med røkelaks, egg, kylling eller tunfisk og en ostebit, og en middag bestående av kjøtt, fisk, pølse eller kylling med grønnsaker eller sopp og creme fraiche. Med kaffen spiser jeg mørk sjokolade, og ellers knasker jeg litt nøtter. Fredager er det vafler på jobben, da tar jeg en halv plate og en liten smørpakke. Hvilke lavkarboprodukter trenger jeg vel i tillegg?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.