< Tilbake til oversikten

Deler DU ut poeng?

Borealis sa for siden:

Bare lurer på hvor hyppig dette blir brukt, og om alle vet om denne "rykte-børsen"?;)

Aline sa for siden:

Jeg gjør det når jeg kommer på det :)

Borealis sa for siden:

Samme her...og d er sikkert ikke ofte nok :rodme:

Monen sa for siden:

Jeg er ikke flink til det i det hele tatt..:o Glemmer det bort rett og slett!

Hyper sa for siden:

Jeg og gjør det av og til..glemmer det altfor ofte!

Gamla sa for siden:

Samme her!:o

jeef-micro sa for siden:

jeg deler utpoeng når jeg synes noen fortjener det jeg :)

Titti sa for siden:

Glemmer det jeg. Dette forumet er liksom ikke så opptatt av slikt, så da kommer jeg ikke på det, med mindre det er noe helt spesielt som rører ved meg. Men jeg synes det er veldig kos å få en prikk da (grønn sådann) :D

lokkebiff sa for siden:

...hvordan poeng...??:veitikke:

Charmtassen sa for siden:

Hvis du ser på den blå linja øverst til høyre i hver melding, så står det en liten vekt. Hvis du trykker på den - kan du gi positive eller negative tilbakemeldinger til den som har skrevet innlegget. Jo flere positive meldinger du får, jo flere grønne prikker får du der hvor det står hvor mange inlegg du har skrevet.

Hvis du åpner "Kontrollpanel" når du skal lese de aktive meldingene dine, så kan du også se liste over hvem du har gitt "prikker" til og hvem som har gitt deg prikker.

Litt kronglete forklart, men du får sjekke litt og se ;)

lokkebiff sa for siden:

åååhh.... ja, nå forstår jeg!!:)

takk for forklaringen, og takk for prikken ;) knis

Summer sa for siden:

Jeg prøver å huske på det innimellom. Hender jeg har slike "raid" der jeg deler ut prikker når jeg leser. Mens andre perioder så glemmer jeg det. Litt lettere for meg å ta det innimellom siden jeg ikke har noen begrensninger. :p

Enid sa for siden:

Jeg har nettopp lært det jeg :o Men deler ut til de jeg synes fortjener det, eller dersom noe rører meg. Veldig kjekt å få!

Lemen sa for siden:

Glemmer det nok litt for ofte, men viss jeg ser et bra innelgg, eller får hjelp til noe, eller jeg bare er litt ekstra gla' en dag så prikker jeg i vei jeg. :)

Nett sa for siden:

Jeg er ikke flink til å bruke de prikkene, nei - og det tok lang tid før jeg fant ut at de eksisterte og hvordan de ble brukt:rodme: . Skal prøve å bli flinkere;) .

Sivensvans sa for siden:

Nå har i alle fall jeg lært meg noe nytt!!;) :D

Dilly sa for siden:

Nei. Har lest massevis av knallgode innlegg her inne, men har aldri funnet noe å trykke på for å gi poeng.
:gave:
Jeg vet ikke riktig hva jeg mener :veitikke: om disse poengene heller da, for det er vel lett slik at man gir poeng til folk man kjenner og ikke nødvendigvis til de beste innleggene. Blir vel litt sånn "trynete"? :w00t: Nei, jeg vet ikke, men teoretisk sett så kunne det jo bli så galt.

:)

Dilly sa for siden:

Tusen takk for forklaringen :blomster:

Georgine sa for siden:

Gjør det innimellom, for gode innlegg eller for å si hei :D

Borealis sa for siden:

Hm...mulig det gjelder i noens tilfeller, -jeg vet ikke.
Men personlig kjenner jeg ingen her inne...:(

Nicpins sa for siden:

Jammen Borealis, du kjenner jo meg da...heihei, og takk for sist :blomster:
(Jeg ble faktisk født i Harstad for snart 37 år siden...foreldrene mine bodde på et sted som het Samamoa, tror jeg...?)
[color=#0000ff][/color]
Masse klemmer og god hælg til Borealis! :klem:

Borealis sa for siden:

Hehe, og jeg er opprinnelig fra Tjeldsund, UTENFOR Harstad...ergo er vel DU mere harstadværing enn meg?;)
God helg te dæ å!:klem:

Nicpins sa for siden:

:stortsmil Aner ikke jeg, Borealis...? Kanskje jeg virkelig ER Harstadværing i mitt hjerte fremdeles? :D Kan ikke huske det, sjø...var bare noen uker gammel da vi flyttet... (Far i Forsvaret, hva ellers...:p )

ER det virkelig et sted som heter Samamoa, forresten??
Synes det høres mer ut som ei Stillehavsøy, jeg...:D

HULA-HULA fra Nicpins

Borealis sa for siden:

Vet ikke angående Samamoa...men her er Sama, og Samasjøen, så det er vel ikke usannsynlig...;)

Fridolina sa for siden:

Jag deler ut poeng i perioder! glemmer det ofte:o

Trolljenta sa for siden:

Jeg har gitt poeng 6 ganger siden jeg fant ut at dette poengsystemet eksisterte for 10 mnd siden, så her er det helt klart et forbedringspotensiale :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.